S*SunnaSouls bebis bilder
Åhhh de börjar verkligen växa och blir mer medvetna om omvärlden runtomkring och varann.
Nu är dom 1v + 4 dagar
Här e några riktigt Myyyys bilder på skönheterna :*
Här e honan…längts fram…hennes ögon är lite snedare än hanens :*
snart beger de sig ut på äventyr…Honan till vänster och den charmiga pågen till höger :*
Här e lilla Shiva :* Är han inte bara för söt? :* kolla in hans vackra ögon
Vet tyvärr fortfarande inte va de kan kommas bli för färg,e ruskit dålig och ny på det här med färger ;)

Så otroligt söta! …Hanen ser brun ut tycker jag, honan ser ju lite ljusare ut….

ja de ser lite bruna ut on nosen eller är ja fel på det? :* hanens svans är dock lite mer randig än vad honans är,det kanske dom är i början?
Visst är dom sööta :D
Dom är underbara! Jag vågar inte gissa på färger ännu…

Öronen är ju bara för söta haha dom e ju sååå stora nu när dom är så små,hoppas de får öronen efter far sin :)

Ja, hanen har lite randig svans. -Men blir inte alla honor efter en röd hane paddor? …Osäker…Sååå fina i varjefall! Man blir verkligen sugen på små pluttar!
Supersöta!
Stämmer. Alla honor efter röd eller creme hane blir paddor..:-)
/Elisa
Sötnosar! Den första bilden är såååå gullig! 
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Jo sköldpadd blir hon ju ..men färgen på det blir intressant :*
jaa haha dom e såå söta där….
Små underbaringar!

Ja dette var jo helt vidunderlige bilder.Superskjønne bebiser.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Söta små! 
Å, herregud så söta. 
Har liksom lite svårt att tänka mig att det kommer att finnas sådana där här hemma snart… 

Här kommer lite flera bilder på dom :* va tror ni om färgerna?
här e de snart 3 veckor gamla :)
Här e den lille gossen…hans öron e så stora så dom viker sig :* super gulligt =)
Urdålig att gissa färger. Men fina är de! 
/Elisa
<3<3<3<3<3
En brun och en choklad, kanske? inga randiga svansar?
Jag tror att en är blå en är brun
Fina va dom
Är det en blå och en brun så är det två hanar inte en av varje. Pappa är röd. Men jag funderade också åt det hållet. 
Misstanken är stor att det är två pojkar du har där…
/Elisa

ska se om ja kan få nån bättre "färg" bild på dom.Men den troliga honan har som fått färg på vissa delar o känns mer spräcklig,vissa partier på hennes tassar är helt rosa o andra då bruna/choklad….medans hanen ser mer blå ut om man jämför med "henne"
kanske bord elägga upp rumpbilder me så ni kan hjälpa mig ;) tycker det är super svårt att veta :)
tack för att ni finns allafall :)
en svans bild…e det randigt tro?tycker de ser likadana ut…"honan" till vänster och hanen till höger
Om hon ser lite "spräcklig ut" och trampdynorna har olika färg. Är hon troligtvis en brunpadda..:-)
/Elisa

ja som hon har fått spräcklig färg på öronen och på tassarna så e det vissa partier som är mörkare och andra helt ljusa…under på tramdunorna ser hon ganska ljus ut om mna jämför med hanen
Åh, vad synd att jag inte behöver en hane nu för då hade jag kommit och norpat din lille.
Han ser superfin ut och det ska bli skoj att se hur han utvecklas. 

Skjønne.
Er sikkert en brunpadde da ja. Han tør jeg ikke gjette på så jeg helgarderer og sier Brun/blå/sjokolade 
Fler bilder!

Åh! Gud vad de är söta!!!!

Hihi ja visst e dom :)
#21 visst e han fin! tror detta kommer bli en riktigt fin pärla :* :D
Dock har ja inte sett nån färgförändring under tramdynorna…utan dom ser ganska ljusa ut…den va väl nån tass på honan som ser lite mörkare ut än de andre..men även hanens trampdynor är ljusa.Kanske kommer senare fall han nu är brun?
Kommer lite fler bilder….den lilla honan e dock inte så på att bli fotad…medans hanen verkligen är på!Riktigt fotogenisk :)
Först ut honan :)
Sen den hanen me hängöronen ;)
dom är ju så söta

Åh vilka små underbara liv. Man vill äta upp dem
Kanske blir hon brunmaskad sköldpadda och han choklad? Precis tvärtom som mina gissningsvis blir. Hos mig är honan mer typad och hos dig hanen. Häftigt!

Åh choklad e ju så fiint :* hade hoppats honan blev det ;) men man kan inte få allt man önskar.O visst hehe ser hanen mer typad ut än honan….tvärtom som dina #28…har du förresten kommit fram till vad dina kan kommas bli för färger än?
Han blir nog brun hos mig och hon chokladsköldpadda. Eller så blir det nåt annat .-)

Tror mina blir som din sista gissning Pia. Nått annat. ;-) Svårt d här med färgerna!!

#25 grabben! 

Det är ju helt underbara! Killen ser blå ut tycker jag, helt ljuvlig!

Jaa idag kollade ja på dom o idag känns honan som en brunsköldpadda(fast inte brun än på några trampdynor) och hanen blå solid :*
ska bli spännande och se hur de utvecklas :)
har byggt en liten hage till dem men de verkar svårflirtade att ta sig ut ;)

men blir brunpaddorna ljusare i pälsen än en solid brun tro? min hona är ju brun men rätt så mörk i pälsen…o har inte super stor koll på hur paddorna blir.
Detta påminner mig om hur jag byggde en hage av kompostgaller förra året. De små trollen fällde in öronen och gick rakt genom gallret. Hahahaha, jag tappade hakan rejält där.

Man blir ju fullständigt sjuk av såna där bilder! Älskar han med dumboöronen
ÅÅÅ så fine.Lillegutten ligner jo så på pappan sin.

E d 6:e juli dom föddes?? Deras halvfarbröder å fastrar e födda 10:de så d e kul å se dina som har ett litet försprång. 

#39 javisst gjorde dom det :) va roligt haha så nära inpå :) finns det några bilder på dina små knoddar? :*

40# Jodå, Helenaf76 var hemma i och tog bra bilder på grynen. Ska bara ha tid å lägga ut dom. Försökte en omgång men då bråkade datorn så ja gav upp!
Helena är det som ägde pappan till mina gryn och hans pappa är Lottas Obi.
Ska försöka ge mig på att lägga in bilderna igen och går inte det får min datortekniska sambo rycka ut så fort han har tid med d.

de växer så de knakar de små livet :* här e dom strax 4 veckor :)
ut först e hanen..mmm detta är en riktigt goding~super cool e han.
sen den lilla honan som om jag inte är helt fel på det är en brunpadda…
Åh så vacker, han ser blå och underbar ut!

Åh varför vill jag inte ha en hane till 
Superfina båda två! 
/Elisa

hehe ja visst e dom fina :* mina små busknoddar :*
#43 ja visst blir han blå? han ser så blå ut så….fint till hans blåa ögon me :)

#46 Ja blå är han absolut

Underbara!!!!
Såå fine begge to.

tack alla!!är såå stolt över dom :D
Kjempefine begge to,men han gutten var jo noe ekstra 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Vad fina de är, Gabriella! Tjejen är supersöt och lillkillen bara helt gudomlig! (Nej, jag är inte partisk ett dugg!
)
Om någon är på jakt efter en snygg avelshane så finns han ju här. Efter strilfri pappa och farfar dessutom. 

#53 Tack Lotta för de fina orden…Jaa hihi kanske nån som är sugen på en riktigt fin blå hane :* ska snart presentera han ordentligt :)