En liten kärleksförklaring
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag vill bara ge en liten kärleksförklaring till orientalkatten.
Vi fick hem våra 2 små kattungar i början av året och vi har haft så roligt åt dessa två fina katter.
När vi får främmande så är Fanny och Alexander i konkurrens med fem hundar först fram och hälsar.
Många har aldrig sett en oriental förut men jag tror alla går hem med ett fint minne av en sådan.
Dom kelar hoppar upp på axeln och visar sig från sin bästa sida. Dom älskar både folk och fä som kommer. Vi brukar ofta gå på åkern med hundarna
och då följer Fanny och Alexander med. Filmen nedan är tagen då våra hundar + vänners hundar går en sväng.
Våran huskatt Märta har lärt dom att jaga och nu börjar dom komma hem och visa upp sin fångst.
Dom älskar att vara ute men kommer alltid på inkallning.
Orientalerna är verkligen katternas katt.

Fanny

Promenad

/Elisa
Vilken frihet dina lyckliga orientaler har det, dom är som hundar dessa katter.
Vad glad jag blev av att läsa din text och filmerna med era promenader tillsammans är riktiga lyckopiller 
Mina balkongkatter skulle nog vilja komma till er på sommarkollo!

Gud vad härligt ni ser ut att ha det.. härligt du fick sån fin bild av KAT4 dom är härliga

Vad underbart de har det! Riktiga små tigrar!

Underbart! Mina e åxå duktiga jägare och nu när vi har smått här hemma så kommer fångsterna att öka. Det är verkligen underbart m KAT4 katter! 

#4 Ja katterna är som hundar och hundarna är ibland som katter…tror ni dom kan vara lite förvirrade *skratt*
#5 Dom är välkomna :-)
#6 Ja nog blir det någon mer KAT4 katt framöver :-)
#7 Dom har tigerjaktinstinkten..*grrrr* :-)
#8 Dom är riktigt duktiga och jag kan tänka mig att du får både det ena och det andra hemsläpat om du har kattungar.
Pussa Fanny från min.

Härliga filmer på dem 
Jag tror nog att mamma Fanny & pappa Jesse är stolta & lyckliga över att deras lille Alexander har de så bra som han har det.. pussa "lillen" från oss alla

#10 och #11 Dom ska få massor av pussar 

Ja herregud! Det bara kryllar av hundar & katter på dina filmer
helt underbart! Japp: man kan inte nog säga hur mkt man älskar dem heeeeela tiden.

Jag ser på nedersta bilden att halvstorasyster fostrade henne enligt konstens alla regler! 

*S* ja man vet aldrig var man kan hitta dom….på mest konstiga ställen
Man blir alldeles varm i kroppen när man tänker på dessa underbara katter.. är glad att få dela mitt liv med kat IV!
Älskar att se dina filmer, man blir så glad