Balines?
Har tittat runt efter en SYS hona men de verkar inte finnas såna tillgängliga just nu, så tänkte se hur det är med balineser som jag också har funderat på.
Som sagt så är jag ev. intresserad av utställning, så vill gärna ha en katt som lämpar sig för det.
Tack på förhand
!
Jag har fem balines bebisar här hemma. De är tre veckor idag så det är lite svårt att säga hur de kommer att bli som stora. Kika gärna in på min sida och titta. www.milliminas.se

Jag har min Balineshanne Aston till salu (fast egentligen vill jag inte släppa honom) Han vann EX1 och blev nominerad till panel på sin första utställning 100620 då han var 15 v. Nu är han 20 v. och ännu vackrare! Franske domaren var helt betagen i honom och tror att han kommer att gå långt om han utvecklas i rätt riktning.
Dessutom har han ett fantastiskt underbart temperament.
Du hade väl en javanes (OLH) hona till salu också?
/Elisa
Jeg har 4 balineser jenter som kan flytte med en gang. Legger ved et bilde utav dem. Om du vil kan du kontakte meg enten på mail ramithi@mimer.no eller telefon 004770192818

#3 ja det har jag men det var ju en Balines hon söker
Jo, en Balines hona.
Dina fina tjejer hade jag glömt. 
/Elisa

#6 hoppsan jag missade det! Men jag kan nog inte göra mig av med Aston i vilket fall som helst, det ska vara super-rätt köpare isåfall!
Kastrera honom tidigt och ha honom som snygg utställningskastrat. Så får du ju samtidigt en mysig sällskapskatt…:-)
/Elisa

#8 japp vi får se hur det går med den tänkta kullen som pågår i mitt "avelshus" även kallad "bordellen Eternellen"
Om Cinzano lyckas bli dräktig och får fina variantungar så skulle det vara attans kul att para en av dem med Aston i framtiden! De har ju noll släktskap med varann. Men hon och Morris verkar mest sitta och titta på varann och inte fatta hur man ska göra barn?
Så kanske Casper får bli pensionär istället efter ytterligare en kull med Juno till våren.
Var bara beredd på att det finns en viss risk att dina pojkar blir ovänner om du låter den unge bli fertil och den gamle kastrat.
Har du tur så går det jättebra, men risken finns att det kan bli problem.
Jackson accepterade inte Spidde efter de båda varit fertila. Spidde retade Jackson, så det blev bråk. Var tvungen att placera om Jackson.
Däremot älskade Spidde och Odin varandra! Odin var inte lika lättstött som Jackson. Spidde lät Odin göra vad som helst med honom. 
/Elisa
#6 Tusen takk skal du ha for at du ikke hadde glemt mine balier.
Glemte å si Nancy82 at du kan se på min hjemmeside også og adressen er www.ramithi.no der finner du stamtavler på foreldre og andre ting. Har ikke hatt tid til å legge ut nye bilder av mine jenter men det kan jeg sende deg om du vil ha.