S*SunnaSouls små tvillingar <3
Nu är dom här!äntligen har de landat på vår jord
Och såå söta så man bara tittar & tittar dagarna långa 
Natten till den 6/7 fick S*TetraFeline Dalwhinnie~Micha två små knoddar med Lejonhjärtats Rackham Den Röde även kallad Sigge kom dom,efter 69 dagars väntan.
Här e några bilder på de små liven…dock vet ja inte vad det är för kön,men hoppas få nys om det snart för då kommer namnen
Supersöta! 
/Elisa

#1 först får man gråta, sen får man bli glad av att se såna här små underbara liv!
Dom ser helt fantastiska ut <3<3<3<3<3
<3 nydelig vakkert
Finns det något mer rogivande att se än småttingar som ligger och diar?
Nydelige små.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

…underbara….
Sååå söta
"Farmors" små gull! 
Vilka små godisgrisar! 

Å så roligt!! Fler Siggebebisar.
Me like.

Så söta!

ja de e helt bedårande! min första kull är detta.Så är överväldigad <3

Va roligt! Grattis! 

grattis till godingarna!

Tack :* här kommer några bilder på skönheterna <3 Idag har minstingen (honan då,som ja inte hoppas får för sig att "byta tbx till hane" ;*) öppnat sina ögon :*
Hanen öppnar väl sina om nån dag skulle ja tro….Han ser ljusare ut än honan
Så söta och alldeles underbara!
Supersöta!
Ha lite koll på "honans" tassar och svans. Är det en tjej så är hon en padda och får ganska snart olika färger på trampdynor med mera.
/Elisa
Sååå söta!
Det är inte helt lätt att könsbestämma kattungar från foto. Synd att vi bor så långt ifrån varann annars hade jag kommit och inspekterat dem på direkten.
Gör som Kalindas säger och kolla färgen på trampdynorna.

ja visst är dom
blir mer o mer övertygad om att den ena är en hona nu…Dem ser helt olika ut där bak :*hehe
Det ser man då ganska tydligt då antar ja,när de börjar få färg på trampdynorna….ust nu e det bara nosen o öronkanterna som där kommer färg…hanen är fortfarande väldans ljus :)

Lite flera bilder på skönheterna :*
Dock fick den minstingen problem med ögonen,men det är nu på bättringsväg :)
De har fått sina namn nu allafall
S*SunnaSouls Shivas Magic Moment & S*SunnaSouls Parvatis Unconditional Love
Någon som är sugen på en liten bus pojke så hör av er till mig och berätta mer om er själva.Vill helst inte sälja han som ensam katt till nån som är borta från hemmet mycket.Siameser trivs bäst med en vän.Kärleksfullt livslångt hem önskar jag,som ser honom som en familje medlem.
Ni kan maila mig isåfall på sunnaliv@hotmail.com eller Pm mig här så pratar vi vidare.
Ni kan även följa min siames blogg www.sunnasouls.blogspot.com
Där står även lite mer att tänka på om siameser och hur jag tänker :)
Detta är Parvati :*tycker det är så fint med den vita fläcken hon har mitt i pannan…
Shiva ser lite randig ut om svansen idag :* han e svårare att fånga på bild då han flyger runt :)
Parvati längts bak Och Shiva framtill
Mamman Och Pappan får vara med på bild med :*
LejonHjärtats Rackham Den Röde~Sigge & TetraFelines Dalwhinne~Micha
Borde vara olagligt att vara så söta.. 

ja visst är dom helt underbart söööta 

så fina…och så fina föräldrar…