SIA n Var grabb
S*Hellhouse All Acoustics Acki börjar upptäcka det där med brudar och kommer inom kort att vara redo att dejta.
Han kommer att lånas ut till ett litet antal honor.
Acki kommer innan parning att vara fiv/felv testad och önskar detsamma från tjejerna.
Acki är variant vilket innebär att han bara får paras med långhår eller bärare av långhår.
Detta är en livlig grabb med gott självförtroende och kärleksfull till tusen!
Mer info finns på http://www.hellhousecats.se

Vilken snygging! Jag tror jag smälter!

Ja han är världens största charmtroll dessutom 
Wow! Han är jättefin! Hoppas han får träffa någon/några fina tjejer (och korthårsflickorna får sukta, tyvärr…
).

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag måste ju lägga upp en film oxå så klart!
Det var en nydelig gutt.Håper han finner seg en date snart.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Vad stor och fin han blivit!

Jättefin kille! Vilken härlig liten filmsnutt. Hur han kråmar sig kring sina storvuxna kompisar!

Hahahahaha Mr Lova!!!!!!!!!!!!

OH YES

Nu har Acki hunnit bli hela 10 månader. Han har fått fina fina ord på utställningar, speciellt angående hans snygga profil. Matte har dock varit lite lat på sistonde så han har inte anmälts till nån klass 9 utställning än.
Acki går och ropar efter flickor hela dagarna, han är redo säger han.
Dock kommer han enbart att vara fertil ett kort tag till, sen mister brudarna sin chans till en dejt med MR Lova´ Lova´
Han har ett underbart temprament och ÄLSKAR uppmärksamhet!
Mr. LOVA LOVA! Älskar honom redan från bilderna 
Kan bara tänka mig hur han är in real life! Tyvärr är jag ju då ingen uppfödare och har bara mina älsklingar till rent sällskap. Så lycka till för det är klart att MR. LOVA ska få en massa miniLOVAS efter sig!

Roligt med en filmsnutt! Han var både fin & cool! 

Ja det vore roligt om han kunde få några miniAckisar 
Dock har jag en ny avelshane på väg in i katteriet så Acki kommer att kastreras till hösten/vintern. Men vi hoppas att han hinner gå på dejt innan
Mattes lilla hjärta