Siames ungar väntas ! :*
Min hona Micha~Tetra feline´s Dalwhinnie och Sigge~Lejonhjärtats Rackham den Röde väntar smått i början av Juli :)
Ni kan följa resan på www.sunnasiam.blogspot.com/
Väntar med spänning på de små liven :)
Spännade! 
/Elisa
Ja, jättespännande ska det bli!
Vi får väl se om det blir fler parningar för Sigges del. Han har nämligen börjar markera här hemma. Grrr….
Jag hade ju hoppats på att han skulle sköta sig så att jag kan para honom med Kakan, min chokladoriental. Vi får väl se om han lugnar ner sig. Kul i alla fall att det är några kullar på G efter honom. 
Sigge skickar nospussar till söta Micha med de vackra blåa ögonen. 
Vilka fina blivande föräldrar:) Lycka till.

Kul! stiliga föräldrar!

Läckra föräldrar. Lycka till!
Så spennedne, da venter vi kull omtrent samtidig. Man kan se bilder av en ganske stor Faith i bloggen min. http://wivian.wikrita.com/#home

Grattis till alla skönheter som väntas dyka upp!!
Sigge ska även bli storebror vid samma tid ihop med ett halvsyskon till honom.
Låter värre än vad det är
En Obi son e d som e pappa till kullen.

tack :) jaa de blir nog riktigt fina kattungar efter två så stiliga föräldrar :) dom kompleterar varandra bra :) e såå glad det blev Sigge som är far!
#2 Micha hälsar tbx med värme :*
Du kan få se Siggebebisar hos www.fengs.se redan runt den 18:e juni om allt går bra
.

#9 Ja du bodde med i malmö väll? roligt det gör ja me :*
Kommer nog bli stiliga ungar detta här.har din hona blitt tjock nu då,då det e dags snart?
Micha va rätt liten från början men har fått en stor kula nu.Väntar med iver verkligen :)
#9 & #10 Ni får väl ordna en "Vi har Sigge-bebisar"-träff sedan. 
Jag gissar på ojämnt antal ungar här för magen är större på ena sidan. Förra gången fick vi 5 så det kanske är ett hett tips. Jag börjar längta som en tokig efter dom nu. Jag minns en massa saker som de förra bebisarna gjorde som jag hade glömt bort. Som t.ex. hur de klättrade i handdukarna hela tiden och hur de gick runt och slickade på golvet. Hahahaha, det såg inte klokt ut. Jag fick städmani för jag var så rädd att de skulle få i sig något giftigt.
#6 Grattis till Wikrita också!
Det blir nog jättefina ungar i denna kombinationen! 

Nu väntas det me spänning..bara om nån vecka ska ungen/ungarna komma :) hoppas att allt ska gå bra.Ansökte om stamnamn för ca 2 veckor sedan som damp ner idag.Hade tre att välja på,tyvärr blev det inte det första SunnaSiam utan det andra SunnaSouls…så bloggen är uppdaterad för de som är nyfikna på att följa Michas resa…
ÅÅ så fin bolle mage.
Grattis med stamnavnet.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Gratulerer med stamnavnet og lykke til med fødsel!
Her har Faiths unger ankommet verden. Hva med dine??

I natt poppade två bebisar ut
på 69 dagen!
dock har ja ingen aning om vilket kön dem är.Såg dina små gossar Wikrita! såå spännande! :)
Grattis! 
/Elisa
Tänk att dom äntligen kom ut nu! SÅ fina! Grattis till detta!
Grattis till tvillingarna! Jag trodde knappt mina ögon i morse när jag såg sms:et du skickade i natt där du skrev att det bara blev två. Micha har ju gått upp 1400g!
Jag trodde att det skulle bli minst sex stycken. Tänk vad de kan luras. 
Feng gick upp 1,2 kilo med sina tvillingar. Du förstår vad tunga Sigges spermier är
#23 HAHAHA! Å gud jeg ler meg ihjel. Du kan få sagt det 
Grattis både Wikrita og SunnaLiv med skjønne små
Og Lotta såklart som bestemor.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
#23 Hahaha, du är inte redig du!
Men det ligger kanske nåt i det. Boyan gick ju upp 1100g och det blev ju bara en halv…
Grattis till kattungarna! 

Grattis! Härligt med så många Sigge-bebbar här!!!!
Grattis… spennende kattunger… gleder meg virkelig til dem vokser til og vi får se.
Jeg er nemelig veldig bergtatt av pappaen…<3

E me heelt såld på pappan :) Han e sååå snygg! :*Ser oxå fram emot att se dem växa…se könen ;) maskingarna.Tror Micha & Sigge kompliterar varandra bra så spännande och se hur ungarna blir :)
#27 Många?!? Han har bara fyra ännu.
Förhoppningsvis kommer det väl några till i framtiden.
#29 Såg bilderna du mailade och där ser det ut som det är två hanar. Tyvärr, vet att du önskade dig en hona. Men Micha är mycket välkommen tillbaka på nytt försök. 

Farmor har inte gått upp alls mkt jämförelse med när Sigge å gänget låg i magen. Blir kanske bara 2 här med denna gången. Ett sånt år i år??
Ska bli kul å följa dom små bebbarna. 
Grattis med de 2 små, SunnaLiv.
Og takk til dere andre for gratulasjoner. Faith fikk 4 små, hvor en var dødfødt, og 3 levendefødte. De vokser og blir større og får mer maske for hver dag som går.
Jeg tror forøvrig når det gjelder kattemødrenes vekt at morkaker kan veie mer enn man tror. Har aldri veid en morkake, men tipper den veier mer enn selve kattungen den er bundet til.
Jag får ändra mig. Efter "konferans" med Kalindas och lite nya rumpfoto idag så ser det ut som att det är en hona och en hane. En perfekt liten duo! 

Åh Lotta det hade ju varit såå fint om det e så :* mmm önskade mig en liten hona ju hihi :D