låtsastestiklar
Minns inte om detta har varit uppe innan. Varför har vissa honor "låtsastestiklar"?
Någon sa att de honor blir duktiga mammor. Men det kan bara vara en skröna…
Har du någon hona bland bebisarna tror du?
/Elisa
Nei dette spørsmålet her tror jeg ikke vi har hatt oppe før. Låtsas betyr pretend?
Jeg aner virkelig ikke 
Kanskje det skal fungere som en illusjon i forhold til andre katter.Slik som andre dyrearter kan ha.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Å jeg misforsto spørsmålet ser jeg nå
Det må jo ha noe med utviklingen å gjøre. For det går jo andre veien også. Det er jo så ekstremt stor forskjell på en klar gutt og en uklar gutt.
Vi hadde to jenter som så helt ut som gutter denne gangen. Ja de var iallefall ikke klare jenter i mine øyne.
Nix, jag menar min vuxna hona. Hon har tydliga kulor där bak.
Kanskje din hunnkatt er litt macho til sinns? 

Kanske är hon hermafrodit?

Hur menar du?
Tolkade det som att det var de små virvlarna i pälsen som honorna även har, men menar du att det sitter i huden?
Nei nå forstår jeg hva du mener
Måtte kikke på mine jenter her. Helt klart stor forskjell på dem ja.
Jeg har aldri tenkt over eller lagt merke til det før.
Tror det bare er individuelle forskjeller jeg.Slik som at noen kvinner får en A- cup mens andre går gjennom livet med DD 
Så har mina honor också, har hört dem kallas "vingar" av en annan uppfödare. Jag har faktiskt inte sett dessa på någon annan ras än på kat 4 katter.
Jag förstår inte vad det är ni menar… Är det "tussarna" som sitter där hanes "kulor" sitter? 
En hona svullnar upp ganska så kraftigt i de delarna när hon är dräktig, iallafall mina. De där "låtsas testiklarna" måsta vara hormonellt betingat, om det nu är samma som jag menar - tror.