Ny syn på forumet...
Hundvärlden är tuff men det härliga med kattvärlden är alla trevliga människor man möter på utställningar med mer. Man hjälper varandra och stöttar varandra vad jag upplevt tills jag lade ut min egen avelshane, då bara dök "subbor" upp ur tomma intet trots att jag bemötte det MOGET? Ni borde satsa på att rensa bort sådant så att forumet inte blir oseriöst och genant för vanliga folk så dom blir skrämda av fel attityder. Själv håller jag mig till de trevliga personerna och det är så skönt att kunna göra det valet. Att välja vänner och inte låta sig bli nertryckt i skor av folk som är avundsjuka eller har problem med att spela viktiga. Gör det du med:) Ta inte åt dig av "hönsgårdskomplexet"
När det gäller mig är jag trevlig mot de trevliga och en subba mot subbor. Tänker som min amerikanska bulldog "biter du mig så biter jag dig" Tål ganska mycket så jag bara ger vad jag får av dig eller er. Är ju van vid hundvärlden och föder främst upp för att det är mysigt i liten skala och har en toppenklubbar NERIKES och MELLANSVENSKA. Tack att ni finns!
Också tusen tack för alla trevliga där ute! Önskar er allt gott. Seriösa djurälskare som jag:)
MVH MONICA