Siames iFokus

Siames

Etikett: berättelser
Läst 1721 ggr
Caroline22
0

Coco Chanels King of My Castle 4 mnd.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sender ett par nye bilder av King som har blitt 4 mnd nå;-))

Caroline22
0

Ett bilde til;-)) Liker denne gutten godt og håper at jeg kan få noen fine barn etter King neste år.

Caroline22
0

Og ett siste bilde..King stille på Adelkatten og fikk 2X BIS så en flying start;-))

ramithi
0

Som jeg har sagt før Caroline det var 2 kjekke gutter på bilde.

Rikku2010
0

Vilka stora öron han har! vackert!

Caroline22
0

Joda King har rett så store ører, han hører super godt;-)) Neida jeg bare tuller;-))

Rikku2010
0

SkrattandeSkrattandeSkrattande

Himmeltinden
0

han er nok mer enn flyvedyktig den pusen..Kyss

SacredSouls
0

Kyss En flott gutt. Håper han kan lage mange spennende Caroline-bebiser neste år.

En rød gutt til Line-mor hadde ikke vært feilSkrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Han ser ut som han kommer flyga iväg vilken dag som helst med det öronen..FlörtKyss

/Elisa

Caroline22
0

Ja ikke sant Line, jeg satser på og lage litt røde/crem katter neste år..Elsker rødt/padder. Så får vi se hva som dukker opp i mine neste kull. Har litt morsome planer frem over;-))

Attacks
0

Gleder meg til planer,de pleier alltid å klaffe så bra Tungan ute Både her og der :-)

Det tok meg jo evigheter å få sett Pippi live,og jeg regner med det tar like lang tid med denne kjekke unge mannen. Men så har jeg noe fiiint å se frem til Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

[hakkapelitta]
0

Men fy för en ful katt Caroline! Tungan ute Flört Kyss

alltidsiames
0

Åh, vilken fining! Den kommer att bli framgångsrik!

Caroline22
0

Tusen takk Jenny;-))) Vi kommer til Karlstad neste helg;-)) Håper det er mange kat 4 der.

[hakkapelitta]
0

Det var så lite så ;-)))

Jag som inte ska ställa ut igen förrens till SW :(

bergbackens
0

Såå läcker!Glad

Siameshona
0

Kattityd!!!!

tuska
0

Jag kommer till forhaga till helgen så jag får se honom live.

Mycket fin hane du har där

oscarsine
0

Han er råkulTungan ute

Caroline22
0

Vel tilbake etter en utrolig morsom utstilling i Karlstad på Lørdag.

Riktig stor slem ble det på meg og mitt oppdrett;-)) Alle BISene utenom hannkatt gikk til Coco Chanels og Kastratene mine fra Eeva. Vel Kalle er ja Anne-Lill sin gutt nå da;-) men min ex hannkatt, Kalle var også pappa til alle Coco Chanels vinnerne i helgen.

Og jeg fikk min beste bedømming sedel fra Eiwor på min lille King. Jeg har aldri fått en så bra bedømming fra Eiwor noen gang. Og jeg har stilt mange vakkre katter for Eiwor i 22 år nå. Tror den gjorde hele helgen for meg;-)))

Caroline22
0

Sender med ett bilde av King som ikke er så bra, men med øynen;-)) Så det er mulig og se dette looket jeg er så happy med;-))

AngelsCo
0

Så fiiin!

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

namsooks
0

Ja du kan känna dej rätt så nöjd med helgen…;) Hur fick ni plats med alla priser!?

Mycket vacker är din King!

LottaX
0

Åhh han är så läcker, vilken prins du har där (eller ja, kung kanske dåKyss