Ny på forumet :)
Hei alle sammen. Nå har jeg lest her og følgt med i diskusjoner lenge og tenkte det på tide å melde meg på.
Jeg har en orientaler jente og stamnavnet No*Orilux. Jenta mi heter Blue Heart's Ferrari og er i mine øyne verdens vakreste. (Tusen takk til Hanne for at jeg fikk overta denne skjønnheten)
Hadde tidligere en orientaler gutt som het Himmeltindens Windancer, han døde av hjernedrypp i fjor sommer og er dypt savnet. Takk til Aino for at hun oppdrettet og lot meg kjøpe slik en god gutt. Det var med ham at jeg virkelig skjønte hvor vindunderlige disse kat IV kattene våre er!
Selv heter jeg Elin og bor helt sør i Norge. Sammen med Ferrari bor også to hunder, en ragdollgutt og en snøbengal jente.
Håpast at jeg klarer av å sette innlegget rett og bildet av Ferrari kommer med
Min hemsida:

Välkommen hit!
Välkommen och grattis till en väldigt vacker katt! 
/Elisa
Välkommen hit!
Vilken vacker orientaljänta du har! Jag skulle inte bli ledsen om du visade upp ett foto på din snöbengal också. De är så vackra.
Hei Elin :) Trist å høre med Winddancer har hans halvsøster Madonna.
Välkommen. 
Så koselig bilde! Snøbengal er sååå lekkert :P
#6 Åh så vacker! Snöbengal är nog den enda ras förutom SIA/OSH/SYS jag kan tänka mig. De är helt underbart läckra! 

Välkommen. Superfin tjej! Ja, snöbengalen ozå. Fast jag hade aldrig hört talas om en sån

Heeeei Elin!!
Så kos at du kom på her :D Har ventet på deg vettu, endelig kan vi få se litt bilder, kanskje av små også med tiden *krysser fingrene* :))
Nydelig bilde av Ferrari, også det med Chanel <3 De er så vakre alle sammen du har der hjemme!
Kos masse med prinsessa ifra oss alle. Klem Hanne
PS. Var bare en glede å la deg få skatten, hun kunne ikke fått ett bedre hjem!!!

Jättefin tjej och snyggt stamnamn!
Velkommen hit Elin. Ferrari er jo bare nyyydelig og det blir spennende når hun skal ha små.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Hei Elin :-) Koselig å se deg her.
Hihi,jeg fant navnet Ferrari til Hanne rett før kullet meldte sin ankomst 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Hei Elin, koselig å se deg her… grattis med stamnavn forresten.
og som alltid skjønne puser <3