Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 1283 ggr
Attacks
0

Eget solstudio har vi fått:-)

Endelig har vi fått nettet igjen hverandaen vår. Der kommer tak på,dersom jeg oppdager noen som bruker den som klatre vegg. Skal bare være åpen når jeg selv er hjemme.

En kompis kom å satt den opp kl 08 i dag tidlig samtidig som han fikset den andre lille luftegården som ble ødelagt tidligere i vår. Det er opprinnelig løse elementer jeg har fått tilpasset hverandaen vår. Mye mer solid så det ikke blir ødelagt  vinterstid . På 2 timer var alt gjort,og kattene kooooooser seg Kyss

Lille Paddis har omtrent ikke vært inne etter hun kunne få lov å solbade :-)

2 må man være :

2 vogn.jpg

Rødtoppene mine har ikke flyttet enda som dere ser :

almost vogn.jpg

dress vogn.jpg

dress ute.jpg

Fargeklattene mine :

paddis vogn.jpg

Mamma er ikke du litt for gammel til å sitte der da?Tungan ute

hagia vogn.jpg

Sol sol sol sol hurra hurra :

paddis sol.jpg

Etter Major ble satt på chip,så har han sluttet å tenke på linjene sine,men mye mer å være glad i Kyss

tjukkis.jpg

Innekatten ja han holdt seg inne Skrattande (men han har vært ute å snust,men ble for varmt)

innekatten.jpg

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

SacredSouls
0

KyssSuperfine bilder Veena.Spotten er jo så nydelig han også.

Så fint de har fått det. Er det den ene grønne planten du har ? Har den fått flytte ut den også ? SkrattandeTungan ute

Psst: Men jeg bør vel ikke si noe jeg som har prøvd å få kattemynte til å gro siden April.. sikkert sådd seks omganger og alle døde rett etter spiring og omplanting..Nå har vi kjøpt ferdig plante istedet ;-P

Men du MÅ legge ut det lekre av padden hvor man ser mønsteret.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

Underbart!!

Siameshona
0

Det var fina bilder! och vad fint dina katter fått det. barnvagn & allt. Super!

Attacks
0

Ikke mobb tomat planten min!!Skrattande

Jeg har en til tenk,men den stod bak døren.Det er noe som ligner hestehov som vokser på en lang pinne hehe. Dem har overlevd faktisk i vår varetekt i 2 uker,så jeg har stor tro på at dem overlever sommeren:-))

Skal få plantet mere.Har noen tønne lingnende svære blomsterpotter,så det blir rene jungelen der ute Tungan ute

Jeg tror jeg vet ihvilke bilde du mener,men mønsteret blir litt blendet av solen.

Takk dere andre som ikke mobber min litt ensommme tomtat plante Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

SacredSouls
0

Ja det var tomatplanten din det ja. Skal bli morsomt å følge tomatene dine denne sommeren.Og ikke minst jungelen din.

Jeg kan jo mobbe litt når jeg samtidig innrømmer min fadese med kattemynten Skrattande Da er jeg jo unnskyldt da,haha.

Utrolig flott hun er Veena. En slik en kan du lage til meg KyssKyss

MijmuPix
0

Vilka härliga bilder på stora och små katter! Skrattande

kalindas
0

KyssKyss

/Elisa

Nilla
0

Underbar bildserie som man blir riktigt glad av! Så charmigt med dockvagnen till katterna och så härligt och se att de koser sig så! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Beige
0

Jag såg inte ens din ensamma växt på bilderna, bara dina härliga katter Kyss

Jag har precis fått hjälp av min kära far att näta in balkongen så nu kan mina katter också få vara ute. Nu väntar vi bara på sol och värme. Än så länge trivs birman bäst på balkongen eftersom det mest har varit mulet.

Attacks
0

#9 Da håper jeg solen snart kommer :-) Da må du ut selv å knipse bilder.

#8 Ja,dem har kost seg ute i hele dag.Bare vært inne for å spise,drikke eller gå på toa :-)

#7 Ok da, tomatplanten min har tilgitt deg Tungan ute

Visst skal vi lage en sånn paddis til deg. Det er jo det nest beste å få,når ikke Knut kan få mamman Kyss Skal det være med eller uten mønster,med eller uten hvitt? Haha,det høres ut som den Idun reklamen for ketchup Skrattande

SacredSouls
0

Kanskje lille Idun er ferdig når jeg kommer på besøkSkrattande Du får spare den morsomste tomaten til da.

Hmm.. uten hvitt og med mye rødt.Med eller uten mønster takk Kyss

kalindas
0

dress vogn.jpg

Denna får du ha med i Sommartävlingen! Kyss

/Elisa

Attacks
0

I dag har vi fått et lite cafe bord og stoler,samt parasoll. Men det ble hentet etter fotograferings runden var over.

Major var jo et levende beinrangel rett før påske. Og det tok 9 uker før chippen virket på han. Nå er han blitt skikkelig kastrat-wannabe Har man sommerferie - så har man,da er slanking det siste man tenker på :

tjukken.jpg

Deilig med sol og sommer ja :

prikken.jpg

Soling er veldig sosialt Glad

solbadere.jpg

Mens andre er ikke like forfengelige og jakter i stedet på fluer :

paddis.jpg

Til sist et bonus bilde som er spessielt til Knutemann (og Line )

hagis.jpg

SacredSouls
0

KyssKyssKyss Jeg trodde et lite øyeblikk det var en drektig katt jeg ikke visste om..haha også var det Major guttebassen.Så deilig å få lagt på seg litt. Livet er ikke bare bare når man alltid skal jakte på damer.

Hagia er jo bare helt skjønn og det er virkelig barna hennes også.Kyss

kalindas
0

När kommer Majors bebisar? FlörtGlad

/Elisa

Rikku2010
0

Kyss

Attacks
0

Tja, Major vil ikke si noenting om den magen sin,han fortrenger det.Skrattande Tror han også har sånn fint speil man finner på tivoli - hver gang han ser seg i det,ser han en råkjekk mann med sixpack Tungan ute

Siameshona
0

Fina Major. Om han bara sträcker lite mer på sig när han ligger så syns inte magen- så gör jag på strandenSkrattande

alltidsiames
0

Ljuvligt!

prodigy
0

Så härligt de har det! Glad

Attacks
0

#18 Ha ha, skal fortelle disse trøstene rådene til Major Skrattande

I dag tok jeg blilder av Melisen min. Han pleier jo ikke gå sammen med Major. Men i dag tok jeg sjansen og mammadalt-Major ble en smule sjalu,men se det,han overlevde jo det og Tungan ute

Onkel,vi du ha et kyss ?

34111_419807472744_711767744_4539823_7489168_n.jpg

Sjalu-per :

36368_419808287744_711767744_4539847_3961328_n.jpg

Melis har sånn et hærlig vesen,så man gir liksom opp å være kjempesur :

36372_419809052744_711767744_4539944_1775831_n.jpg

Tror det er den store kysse dagen i dag :

36031_419809422744_711767744_4539961_21484_n.jpg

Secret kopien min :

34311_419808102744_711767744_4539841_4469172_n.jpg

Som eeeeelsker å sole seg som vanlig :

36670_419809527744_711767744_4539965_1678962_n.jpg

Og han har stadig like pene blå øyner :

37346_419810152744_711767744_4539981_613623_n.jpg

oscarsine
0

Herlige bilder av nydelige katterTungan ute

Og jeg som syntes Oscar er tykk…..han har jo nesten six-pack mage ved siden av badeball-magen til Major;-))

Attacks
0

#23 Vel,det er jo sommer og badeball sesong Tungan ute

Major er heldigvis stor hele han,så han bærer den ekstra bagasjen med verdighet…hehehe.

Nicholas lo i går og sa :

I alle dager,han er jo nesten tyngre enn RufusSkäms

Attacks
0

Jeg har vært ute med jakt med kamera mitt i dag også jeg. I helgen tenkte jeg å få pyntet med blomster,puter,tepper og div også rundt det lille cafe`bordet mitt Glad

ute.jpg

Strekker seg i varmen :

1july 3.jpg

Nå er det bare et par uker til dem flytter,og dagene går altfor fort :(

1july 5.jpg

spott.jpg

Tvillingene Kyss

twins.jpg

Pøbeline som vil ha blomsterbøtta for seg selv Tungan ute

sister.jpg

Men det var litt ensomt alikevel å sitte der alene…

bøtte.jpg

Egentlig er hun veldig glad i brødrene sine og ville også være med på gruppebilde….. (med viftepinne!!Skrattande )

vifte trio.jpg

Siste bildet før vi gikk inn,så gjennomgikk Dress en ekstrem forvandling,som ikke gikk helt som den skulle Tungan uteSkrattande

vindy.jpg

kalindas
0

Kyss

/Elisa

alltidsiames
0

Jag älskar de här bilderna!!!Kyss

SacredSouls
0

KyssKyss Helt fantastiske bilder Veena. Melis er jo helt skjønn og bildet av disse tre på bordet var bare supert! Får lyst til å kommentere alle bildene jeg for alle var så fine. Padda i bøtta Kyss

Så kjempekoselig du har fått det. Du får bestille pent vær til vi kommer så vi kan sitte ute.

Gleder meg til å kose med disse sjarmtrollene  og tror jeg tar med padda hjem jeg Kyss

Siameshona
0

Helt underbart fina kort!!! DET FINASTE MAN HAR SÄTTER MAN PÅ BORTDET!

Rithwa
0

Vilka vackra bilder och katter som du delar med dig till oss. Helt underbara.

Attacks
0

Tusen takk alle sammen for koselige kommentarer Glad Neste gang lager jeg en ny tråd,for nå begynner den å bli irriterende lang :-)

Javisst har man jo det peneste på bordet Skrattande

Niks, Line,stakkars Hagia da,hun må jo få lov å ha igjen en å kose seg med Skrattande Håper der blir pent vær. Skal kjøpe inn jordbær,vin og is. Vi gleder oss utrolig masse til dere kommer.

hecajon
0

Vilka underbara bilder på bedårande fina katterKyssGlad WOW!

SacredSouls
0

#30 Søren også.. jaja jeg får nøye med med å bare kose med dem da.Kyss

Is,jordbær og vin hørtes nydelig ut. Nå er vi reiseklare vi Tungan ute