Nils <3 Nova
I söndags åkte vi till Falun och hämtade hem vår lilla chokladpralin Nova. Mycket fräs och tjafs blev det i början, men idag kom vårat breaktrough! Nils tvingade ner sig i sin puff där Nova låg och sov och efter lite morrande så sov de fint tillsammans. Efter Nils buffliga försök till lek så var nog lite lugn och ro att lära känna monstrets lukt precis vad Nova behövde för nu fungerar ocksp leken bra, även om Nils kan bli lite hårdhänt ibland. Nu kan man inte sova ensam längre, mellan rejsen så tar de båda små tupplurar i puffen tillsammans.
Det är sällan de ligger stilla så det blir bara två mysbilder. Nova tyr sig än så länge mest till Husse, han är favvon!
jätteskönt att de blivit kompisar.
Jag längtar lite efter Nova för hon va så tokig och spallig, kelig till tusen med en turbomotor.
Grattis så mye til den nye skjønnheten… Det ble ett veldig vakkert parr Nils og Nova… Så skjønt at det gikk så fort at dem ble kompisar;)
Suss på snuten til Nils fra gammelmate :D

Lycka till Hanna!
Dina katter är ju så fina!
Lycka till med sötnosarna! 
/Elisa
#1 Jag förstår att du saknar henne, hon är en väldigt mysig katt. Vilken tur att du får ha din lilla Bumpa kvar där hemma.
Tack för lyckönskningarna!
Nydelige! Så fint at de ble kompiser så fort.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Inger tyckte jag skulle visa denna video som hon redan fått se. Och jag är inte svårövertalad! Tokfia-Nova:
Det är spring i dom benen, Nils är gentleman som drar sej undan och låter henne leka.

Gullungar!

Gud vad fina dom är tillsammans
#8 Han drar sig inte undan, han hänger inte med
Min lille goseplutt, han trivs så med sin nya vän!
Inatt sov de tillsammans för första gången och på morgonen när jag vaknade och började låta på andra sidan dörren (vi sover i olika rum) så var det ingen som mjauade som de brukar. Nej, de hade ju varandra! Nu behövs man minsann inte längre..

Ha, ha…. 
Verkar vara Nova som bestämmer hemma hos er! Är det så?

Härligt att se busfröet på film