min kjære Sussebass
Her er noen deilige bilder av min baby Sussebass, han er sin mor store stolthet 

Så stilig at han gåt på toalettet 
Ja vi har i grunnen lurt lenge på hvem som aldri klarer å dra opp etter seg når de har vært på do, vel her er synderen og han er selvfølgelig tilgitt 
Han er såå god den gutten din
Såklart verdens vakreste og ikke minst verdens smarteste som går på do tilogmed.
Kjempefine bilder Katrine.
Vi gleder oss til å komme å hilse på Sussebass,Buddha og den nye valpen snart.Maja ble helt i hundre da hun hørte dere skulle få en liten valp.
PS: Alle må skrive mye pent om Sussebass for det venter Katrine på 

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Hehheeeee du kan si til Maja at når Sussebass skal til dere kan hun være hos oss 
Elsker lille baby gutten min, vakreste av alle han 
Mine bare bader i toalettet når gubben har glemt å flushe
Hheheee
min andre katt Rikke er slik…..
Stor og flott gutt som til og med er blå! Kan det bli bedre da? 

/Elisa
Masse masse takker 
jeg er så stolt…….

Vilken stilig kille
Ja det bilde når han går på do det var knakende godt. Vår Elrond gjorde også det men jeg fikk ikke tatt han på fersken. Men jeg såg han satt så godt på do, men jeg tror vi har noen andre her også som gjør det. Å så ser jeg det er en Line katt. Blått er bare så fint.
Nämen oj vad stor han har blivit! Hur gammal är han nu? Fortfarande lika snygg och stilig! 
Storebror Lillegutt hälsar så mycket till lillebror Sussebass! 
Nå kan du være stolt Katrine for nå har du fått mange fine ord om gutten din.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Vacker katt med vacker färg! 
Han är jättefin!
Och så duktig som går på toaletten. 
Hei MijmuPix
Sussebass er nå 9 mnd og 9 dager gammel 
ja kattene til Line er helt supre, jeg er helt ny og rimelig fersk på siamesere men er selvfølgelig forelsket i de blå og i de røde.
Takker for koselige kommentarer 
Stakkars Sussebass som ikke får lov å sitte i ro og fred på do
Neste gang må du gi han en donald pocked han kan gjemme seg bakom 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Så vakker liten gutt. Jeg hadde også en liten siameser som brukte og sitte på do, for noen år siden. :)