Siames iFokus

Siames

Etikettomplacering
Läst 3416 ggr
Rikku2010
0

Rikku söker en vän!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här är Rikku, hon fyllde fyra månader.

Vi är en familj på tre, min son är tio år gammal. Vi bor i en lägenhet i Sollentuna utanför Stockholm. Rikku är vår första orientalska katt. Vi älskar henne, så mycket att hon nästan blir bortskämd av oss. Vi tar henne med oss överallt så mycket vi kan. Hon är en jättegullig, lekfull och glad katt. Du kan ser henens website på rikku2010.daportfolio.com

Vi tillbringar mycket tid med henne, eftersom jag jobbar som frilans hemifrån. Men jag märker att Rikku behöver en vän av sin egen sort också. Därför söker jag nu med ljus och lykta efter en oriental eller eventuellt en cornish rex som kan få flytta hit och bli Rikkus bästa vän.

Hör gärna av dig till mig om din katt behöver omplacering eller ett tillfälligt hem. Det kan dock vara bra att veta att jag inte kommer att kunna betala så stora summor för katten.

Så snälla hör av er.

ramithi
0

Om du er intressert så har jeg 3 blåmaskede balineser jenter som kunne tenke seg å bli venn med din katt.

Du kan kontakte oss på mail ramithi@mimer.no eller telefon 004770192818

Rikku2010
0

Hi #1, tack så mycket för svaret, men Norge ligger lite långt bort och jag är bara intresserad av korthåriga katter med ett temperament som matchar Rikkus.

ramithi
0

Ja det er helt ok. Men jeg kan komme til Oslo om så er. Dem har et godt temprament disse tre jentene. Ja dem har jo litt lengere pels enn din katt det er sikkert.

Attacks
0

Kyss For en nydelig katt,og for noe hærlige bilder på hjemmesiden. En kan jo via bildene se nesten hvilken unik personlighet hun har.

Håper du finner drømmekompisen til henne. Jeg hadde nok valgt en hannkatt som katt nr 2. Men det er fordi jeg elsker hankatt-kastrater :-)

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Rikku2010
0