67
67, 67, vart har du tagit vägen nu? Sjunger som Ulf Lundell och väntar på att S*Lizabo Anemon (kallas Pipen eller Feng) ska föda sin andra kull. Jag sitter och stickar och glor omväxlande på katten och TV:n. Önskar mig en liten padda bland alla bruna nyanser och mönster som väntas. Pappa är Sigge från Liljekattens, S*Lejonhjärta's Rackham den Röde.

Vi håller tummarna för er här hemma.. Själv sitter jag bredvid en kull på 3veckor av rasen skogis och bara njuter
Håller tummarna att allt går superbra och du får den paddan du vill ha..
/Elisa

Hej, jag undrar om du eller någon av dinna väner är från Kina
. 'Feng' är ett jättefint namn, det betyder även 'vind' elle 'galet' beroende på hur du uttalar det.
Själv kommer jag från Shanghai.
Lycka till med dina nya kull! 
Kan du inte se till att den blir en liten snygg svartsköldpaddstabbymaskad hona till mig? Jag fick ju ingen…
#3 Jag känner ju Pia och jag skulle tro att hon uttalar "Feng" så att betydelsen blir Galet. Hihihi…

Nu får hon ta å klämma ut bebbarna!! E ju jättenyfiken ju…….
Slemproppen har gått nu och hon försöker släpa in sin snart ettåriga dotter i bolådan för att hon ska få sällskap.

Heja, heja, heja…….
Klart hon inte vill vara ensam. Fast hennes beteende "lider" inte ungarnas farmor av. Blåsan umgås INTE med sin dotter nu när hon ska ha ungar igen!!
Håller tummen nu!
#3 Nej, jag är svensk men jag har läst mycket om Kina och Asien. Tack för hälsningen!
Masse lykke til.
Haha ja jeg kjenner ikke Pia annet enn fra forumet men kan også se for meg at det er mer Galet enn Vind der ja 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Stackars lilla Pang…
/Elisa
Hahahaha - Line
Har det ikke skjedd noe enda?
Nej, bara det att magen blivit väldigt hård tycker jag. Man kan se sparkarna tydligare också. Hon äter och springer och jagar dottern som innan. Det kommer små pipljud från henne ganska ofta.
Stäng in dej med henne ensam i rummet med bebislådan. Så kommer hon säkert igång. Blir nog inget sålänge hon har möjlighet att få dit dottern.
/Elisa
Så fin.
Min erfaring er at når de begynner å leke mamma starter det en til to dager senere. Men det kan jo sikkert være store forskjeller der.
#16 Naaa, vad goa de är! 
Pia, ring eller smsa mig om det blir nåt idag. Jag är hemma, men har inte datorn igång senare. Lycka till!

Vad spännande, kommer det några paddor åt er
Skönt, 18.55 kom hon igång att föda i en liggplats mitt på vardagsrumsgolvet. Två födda nu, 19.05 kom en på 114 gram och 19.20 kom en på 129 gram. De piper och letar tutte.

Grattis till dom 2 första 

De är roliga de där föderskorna hittar bästa stället, i sitt tycke, att få sina bebisar på! Inte alltid där man själv tycker är bra, bekvämt och bäst
Grattis till de två första! Härligt att de har go i sig redan
Hur många till tror du att det är därinne? Någon padda?
Tack, nu tar jag ett kexchoklad och väntar på fler medans mamma Feng tvättar de två nyfödda. Deras öron ser ut som cornflakes och de är så söta! Känner på Fengs mage och är osäker på om det kommer fler faktiskt.
Eftersom förra kullen var en Foo Fighters-kull så blir detta en 10cc-kull. Välkomna små midsommarblommor;
S*Feng's The Wall Street Shuffle
och
S*Feng's I'm not In Love!

Vad spännande!!!