Orientalkattungar
Vi har en blå/vit (bicolour) hane samt en fawn hane född i april som söker sina nya familjer dit de är redo att flytta i mitten av juli.
Vi vill att de får komma till hem där han kan få leva ett aktivt och innehållsrikt liv och helst tillsammans med annan kattkamrat, alternativt en husse/matte som inte är borta för många/långa timmar regelbundet.
Om du är intresserad och vill veta mer om våra kattungar eller om rasen som sådan var
vänlig och kontakta mig via e-post eller telefon
www.ajixmex.com
Uppfödning av Siames & Oriental (SVERAK-diplomerad uppfödare
tel:08-560 460 60

/Elisa

GUD SÅ FINA GRABBAR!!!!
Världens gulligaste midsommarpojkar
Så fina.

Fast Lotta vart är alla bilder vill ju se syskonen med
Jättefina killar! Har kikat in på din hemsida ofta och hoppas på bilder på denna kull, älskar färgerna! Håller med Emelie, kan vi inte få se resten? 
Jättefina!
Ja…du…detta är en annons för de kattungar jag har som söker nya hem
Natruligtvis kan intressenter få se bilder på resten av gänget om fem stycken orientaler totalt. Dock har jag varit dålig på att uppdatera min hemsida, men i övrigt finns i kullen även en kanel, lila/vit samt en svart/vit. Den svart/vita honan kommer förmodligen stanna även fast hon har för lite vitt.
Bifogat är en bild på vår "Esther"
Trevlig midsommar
Lotta
Så vacker den lilla svartvita är! 
Tror inte hon har för lite vitt (dvs om hon inte är helsvart på magen). Men visst är det ett gränsfall, precis som min Ellie.
/Elisa

Äh för lite vitt gör ingenting när man är en sådan skönhet
Gud sån vacker tjeja….
Kalas fin kull..

#9 Hun er vakker
Du får finne en hannkatt med hvit å parre henne med etterhvert, så gjør det ikke noe at hun har litt lite hvit;-)))
Nydelige!
Og for en skjønnhet lille Esther er.En slik vakker frøken må jo bli hjemme.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Underbara!
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus