Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 1408 ggr
Alowera
0

Wednesday ska bli mamma!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min underbara Vildbackens Wednesday är tjockare än vanligt :) Så jag hoppas på små bäbisar i slutet av juli, pappa är SC S*Nova Star Dumle.  (www.broddans.se)  Förövrigt har jag aldrig sett en katt med sådan här god aptit! :)

Såg också att det var många väntade långhårskullar nu på SO gruppen, kul :)

kalindas
0

Spännade!
Hålelr tummarna för en frisk och fin kull! Glad

/Elisa

SacredSouls
0

Kyss Næmmen har hun blitt så stor allerede. Så fort tiden går.

Masse lykke til med fødsel.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Zandrinos
0

Lycka tillGlad

[lisme]
0

Så spennende! Krysser fingre for en lett fødsel, sterke og friske kattunger og en super mamma som tar godt vare på de små! Morticia hilser til sin søster og sier at hun skal kanskje ha kattunger i august Flört

Alowera
0

Ja jag kommer vara som ett plåster på Vildbackens Malin inför allting ;) Ja hon är stor redan nu, jag har ju ingeting att jämföra med, men jag hoppas det inte blir allt för många ungar när det är min och Wednesdays första kull.

Kul att hon också ska ha ungar :) Det kommer förhoppningsvis bli en del kusiner från familjen Adams kullen :D

AmandaWvW
0

Grattis, det ska bli spännade att seD vad det blir.

Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.

MalinL
0

#5 Det är helt ok att vara som ett "plåster", det vet du. Glad Inga frågor är dumma.

Det du kan göra om du vill veta hur många bebisar det är är att väga henne, om du har en startvikt (normalvikt) så kan du se på den totala viktökningen ungefär hur många ungar det är. Man brukar räkna ca 250 g per unge, så har hon gått upp ett kg total så brukar det vara ca 4 ungar. Den här metoden stämmer inte exakt men kan ge en liten vägledning.

Pussa Wednesday från mig. Kyss

Juliette-
0

Grattis ser fram emot att se dom små