Bebisuppdatering!
Herregud så fort tiden går, hur många gånger ska man säga det..? Men när man har kattungar så swischar det bara till så har 7 veckor gått och de är helt vilda och världens sötaste på en gång…
Tänkte uppdatera med lite bilder, tagna idag på deras 7 veckors dag. Bästa kaninåldern! ;)
Först ut är den lila hanen JetSet Jamal. En gosig nallebjörn med fantastiska ögon. En charmör ut i klospetsarna!
Sedan kommer Jalapeño Jane, en cremefärgad eldkula med en räv bakom varje öra.. Hon är kvick som en vessla.
Och så äntligen lite vitfläck;) En creme-SYS med namnet Jungle Jack. Han har redan ofattbart långa ben och gillar mat och krafsa i lådan.. efter alla.. många gånger…
Mitt lilla hjärtegryn, Jamaican Jazzie, SYS f 09. Mycket lite vitt men en mycket stor personlighet.. Hon är en helt underbar liten figur med härlig attityd.
Och sist, mitt lilla chokladflarn, SIA h tösen Juicy Josephine. Hon kommer att stanna hos mig, det går inte att släppa henne. Mjuk som en fjäder och söt som socker..

Ser att du fått en riktig liten fining att behålla. Hoppas att ni får det fint tillsammans! Fina ungar allihopa men Juicy Josephine var som sagt lite extra søt.
Jag förstår dig Anna - den sötingen är bara för söt för att släppa! Grattis till fina barn!

Fina allihopa. Du har rätt att Jatset Jamal har fina ögon, de blå ögonen gör sig bra mot den grå pälsen.
Vad fina de är allihop! Min favorit blir kanske inte helt otippat (nån som missat att jag gillar vitfläck?
): JACK!
Så underbart ljus och fin han är. Kan nästan missta honom för en FW. 

Dom e ljuvliga allihopa men ja e ju sugen på en oriental så ja ser ju m längtansfulla ögon på Jamal å Jane! 

Tack! #5 - Det blir nog orientaler hemma hos dig med snart;)
De er så fine alle sammen
Tror nok mine favoritter er beholderen din aller mest,så sys gutten og creme jenta.
Kjempegøy at det ble 2 med hvitt likevel :-)
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Disse nydelige kattungene dine Anna
Syntes de er fine alle, men den lille beholderen din, er min favoritt nå;-))
Stor klem fra Pernille;-)

Åh så underbara Anna!!! 

Tack så jättemycket allihop! Denna kullen betyder lite extra för mig då jag varit tvungen att fokusera lite extra på dem för att inte tänka på det hemska som hänt…
Om ni inte vet det så har jag inte kvar min älskade Grazie. Vi kämpade så för att få henne dräktig och när jag äntligen trodde det tagit så blev hon lite hostig och såg lite matt ut. Jag åkte till vetrinären och hoppades att få lite antibiotika och att allt skulle fixa sig, men fick en chock… Lungröntgen visade en knytnävstor tumör i thorax och det fanns inget att göra… Allt gick mycket snabbt, ingen vet vartifrån den kom men det fanns ingen chans att den skulle försvinna. Hon finns inte mer och himlen har fått ytterligare en vacker ängel…
Åh, beklagar detta djupt men gratulerar samtidigt till de små nya liven.

Vilket underbart gäng!
Så tråkigt med din Grazie
Grattis syster till underbara små! Ska bli kul att få träffa dem igen lite större denna gång… 
#10 Åh, vad hemskt!
Beklagar verkligen! Stackars lilla Grazie….
Oj så fine de var alle sammen. Beholderen din var min favoritt også 
Så trist å høre om din Grazie.Beklager sorgen.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Hade jag inte haft huset fullt, så hade du haft mig först i kön på Jalapeño Jane! 
Lessen att höra om Grazie….
/Elisa

Tråkigt med din Grazie, men du får trösta dig med att du har en jättefin kull.
Åh vilka små skönheter! 
Så otroligt sorgligt att höra om vackraste Grazie! 
Superfina barn, och härligaste var ju chokladflarnet! Ååh vilken sockersöt jänta :D
Ja, vilken vacker kull. Så tråkigt med Grazie, vilken chock…vilken tur att du har de små. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Åh va fina de har blivit! Jane och Jack är nog mina favoriter, har börjat bli svag för gingers på senare dar.
Tråkigt att höra om Grazie, beklagar sorgen.
Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.

De är helt bedårande!
Åh så sorgligt med vackra Grazie. 
Ungarna är underbara, den lilla chokladpaddan som du behåller är min favorit. 

Nydelige!!! Jeg vet hvem som passer hos meg;-))))
Åh vilka små sötnosar!
Grattis och lycka till!
S* Lexingtons
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan

Tack så mycket! Den lilla sys-gossen har nu blivit ledig, har fått återbud på honom. Om någon är intresserad av en goding med superstamtavla;)

Vilka godingar. 
Nej vad enormt tragiskt att den vackra Grazie inte finns längre, jag gillade henne enormt, så vacker!
Skönt att du har en sådan fin kull som kan glädja dig lite i sorgen.

Ljuvliga!! Vill bara sno hem JetSet Jamal! snacka om snygg
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/