Ljuvliga kattungar!
Jag bistår Margareta på S* Småningom med hjälp, att visa kattungar och klistra in bilder. S*Småningom har kattungar till salu efter:
S*Småningom Aretousa Sargasso OSH f och S*Midgårdskattens Kizami Tsuki SIA d
Pappa Kizami är son till fina Okonor Kobold. Syskonen letar nu goda hem med annat kattsällskap.
Dilino SIA f21 -hona
Dido OSH f24 - hona
Dionyssa OSH g24 - hona
Dorian SIA n - hane (som också ligger och myser i korgen överst i inlägget.)
Dina OSH f24 -hona TINGAD
OMPLACERING
S*Småningom Argos Sargasso är en mycket vacker brunmaskad Siamesherre från första kullen. Argos kan inte bo kvar i sitt nuvarande hem och vid intresse kan Argos flytta till dig tillsammans med din kattunge.
S*Småningom Argos Sargasso SIA n -kastrerad hane. Bilden visar Argos som ungkatt. Idag är han 2 år gammal.
För fler bilder besök: www.smaninom.com. Där hittar du också kontaktinformation ifall du är intresserad av någon av ungarna. (Själv är jag intresserad av allihop…
)
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

/Elisa
For en herlig gjeng det var.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Underbara!!

Så söta! 
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus
Hej, jag är ny här, men jag bara måste skriva och säga att jag är mycket förtjust i dina fina kattungar!!! Dilino är lik sin farfar, tycker jag och Dido är också en riktig kalaspingla. En jämn och fin kull!
Hade jag inte huset fullt med 4 katter och 3 hundar, hade jag slagit till. Nu får jag nöja mig med att smygtitta på dina fina kattungebilder på hemsidan. Men det är inte fy skam det.
Gerd
Ja, vi får hoppas på att kattungarna snart hittar fina hem. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus