Siames iFokus

Siames

Etikett: tillsalu
Läst 3291 ggr
Nilla
0

Ljuvliga kattungar!

Jag bistår Margareta på S* Småningom med hjälp, att visa kattungar och klistra in bilder. S*Småningom har kattungar till salu efter:

S*Småningom Aretousa Sargasso OSH f  och S*Midgårdskattens Kizami Tsuki SIA d

Pappa Kizami är son till fina Okonor Kobold. Syskonen letar nu goda hem med annat kattsällskap.

Dilino SIA f21 -hona

Dido OSH f24 - hona

Dionyssa OSH g24 - hona 

Dorian SIA n - hane (som också ligger och myser i korgen överst i inlägget.)

Dina OSH f24 -hona TINGAD

OMPLACERING

S*Småningom Argos Sargasso är en mycket vacker brunmaskad Siamesherre från första kullen. Argos kan inte bo kvar i sitt nuvarande hem och vid intresse kan Argos flytta till dig tillsammans med din kattunge.

S*Småningom Argos Sargasso SIA n -kastrerad hane. Bilden visar Argos som ungkatt. Idag är han 2 år gammal.

För fler bilder besök: www.smaninom.com. Där hittar du också kontaktinformation ifall du är intresserad av någon av ungarna. (Själv är jag intresserad av allihop…Tungan ute)

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Kyss

/Elisa

SacredSouls
0

Kyss For en herlig gjeng det var.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

Kyss Underbara!!

[lisme]
0

Kyss

Missannas
0

Så söta! Kyss

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

GerdGedda
0

Hej, jag är ny här, men jag bara måste skriva och säga att jag är mycket förtjust i dina fina kattungar!!! Dilino är lik sin farfar, tycker jag och Dido är också en riktig kalaspingla. En jämn och fin kull!

Hade jag inte huset fullt med 4 katter och 3 hundar, hade jag slagit till. Nu får jag nöja mig med att smygtitta på dina fina kattungebilder på hemsidan. Men det är inte fy skam det. Glad 

Gerd

Nilla
0

Ja, vi får hoppas på att kattungarna snart hittar fina hem. Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus