Siames iFokus

Siames

Etikettutställning
Läst 1114 ggr
Attacks
0

Resultater Agderkatten

Jeg hatt en sånn fantastisk morsom og hyggelig weekend i Arendal sammen med Hanne (BatStar) og både gamle og nye venner.

Agderkatten lørdag 12.juni:

Ingen fertil hannkatt

BIS Hunnkatt : Sun d'Soleil OSH a24

BIS Ungdyr : Coco Chanel's V for Vendetta JW OSH n

BIS kattunge : (N)Attack's Almost Unreal OSH d25

BIS kastrat hann : (N)Batstar Billy Luca OSH n24

BIS kastrat hunn: Kattiland Windy City Kitty OSH b24

BIS kull : (N)Attack's

Agderkatten søndag 13 juni:

Ingen fertile voksne

BIS ungdyr : Coco Chanel's V for Vendetta JW OSH n

BIS kattunge : (N)Attack's Almost Unreal OSH d25

BIS kastrat hann :(N)BatStar Billy Luca OSH n24

BIS kastrat hunn : Kattilan Windy City Kitty OSH b24

BIS kull :(N)Attack's

BIS oppdrett : (N) Batstar

Kunne jo stilt Melis og Hagia,siden det skortet på  fertile voksne,men men. Noen måtte jo være hjemme å passe huset også :-)

Dessverre hadde vi bare 1 dommer pr dag,så det ble ikke muligheter for noen panel og ekstra spenning.

Jeg har aldri før stilt for Michael Edstrøm (S) eller Robert Lubrano (F) før,men det gjør jeg gjerne igjen. Utrolig flinke og hyggelige dommere. Og sprudle damen Caroline Stoa satt dommer elev og det endte med mye latter.

Vi koste oss alle sammen,både utstillere,dommere og dommer elev Glad

Jeg fikk så mye skryt for kullet mitt begge dager.Et veldig jevnt kull,fantastisk øyenfarge i deres unge alder,nydelige kontraster og supert temperament.

At dem er "penest i mine øyne" er jo en ting,men kjempegøy at andre også liker dem.

Almost Unreal er jo ikke ekstrem,men han har ingen større "feil" likevel. Til og med på ørene stod der ikke " Could be placed lower" :-))

Så fikk jeg se vakre "Pippi" live for første gang. Coco Chanel's V for Vendetta.Hun er et syn for guder Kyss Hun fikk sin 12 og 13 BIS denne helgen!!

Uten at jeg visste noe,så var fotografen i nærheten på søndagen.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

oscarsine
0

Grattis igjenGlad Moro å stille kattunger, og ekstra gøy når det går så bra;-))))Kan tenke meg at det var en super hyggelig utstilling, og det er herlig;-))

Klem Pernille.

SacredSouls
0

Grattis igjen Veena. Kjempegøy.

Haha så morsomt med bilde i avisen. Kan tenke meg du er glad for at du var utenfor fokus Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[hakkapelitta]
0

Supergrattis :D

MijmuPix
0

Grattis alla NOM & BIS-katter! Skrattande Extra grattis till BIS kull Veena, vad roligt!

Attacks
0

Tusen takk :-)) Diplom pus fikk Diplom Is for å feire sin BIS sammen med Nicholas på mandag. (Han sine ord og handlinger Tungan ute)

Diplom Is er et glass-merke.

Ærligtalt, jeg bryr meg så lite om utstillinger. Det er veldig koselig å få fine bedømmelser,men jeg elsket den sosiale  delen,og det kjennes i lattermusklene når man kommer hjem Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/