Hjelp
Hann katten min har desverre begynt å markere,har ikke lyst å kastrere ham siden jeg skal skal bruke ham i avl.Han har funnet seg en vindus karm som han markerer på,håper noen har noen gode råd til meg,hjelp!
Hihi.
Du er heldig,han er jo ganske sen med slike ting.
Secret gjør det bare periodevis,og holder seg til vinduskarmer.Han elsker vinduskarmer.Er gjerne bare rett etter parringer,så er han ferdig for en stund.
Om ikke så får du bruke hannkattbukse eller bleie på han.Da blir han nok kjempetøff.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Takk for svarene,måtte jo le litt når jeg så ham for meg me bleie på stakkar,men det kan jo gjerne bli eneste utvei hvis ikke noe annet hjelper.

Hvordan får hannkatten da til å gjøre i fra seg?

Han går på lådan och bajsar (detta är ingen sådan äckelbyxa där bara svansen sticker ut så att bajset kommer i byxan). Sen säger han till när han ska kissa på vanligt sätt. Då går han in till lådan i vårt parningsrum och kallar på mig, så att jag kan ta av byxan.
När han springer och markerar mycket, så får jag byta blöjan 3-5 gånger/dag. Han har bara byxa under dagarna. På natten är han i parningsrummet med de tjejer som vill sällskapa honom :)

Takk. Vi må se om vi kan finne en slik hannkattbukse da, har aldri sett dem jeg. Det ser ut som om vår lille Petter blir her. Min familie er så veldig i mot at vi skal selge han. Så da blir det hannkatt her enda jeg alltid har sagt at jeg ikke vil ha viril hannkatt i hus…..
En finner dem faktisk på nett,men de blir kanskje litt krasj på macho siameser hanner
Ikke helt sånn fiks ferdig for nr 2,men dem kan sikkert lages til med litt fantasi.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Aha Celia, det kanske är ämne för en artikel? Tillverkning av "studpants" med beskrivning.

Det kan jag fixa :)

Det hadde vært kjempflott.

Det där verkar jobbigt att hålla på med. Tur att mina pojkar är kastrater.

Vill berätta att jag inte fått tillstånd att använda den italienska byxan som mall i någon beskrivning. Har gjort en liknande variant själv, ska se om jag kan få ihop något av det. Det är ju lite krångligt med olika storlekar…