Siames iFokus

Siames

Etikett: kattungeprat
Läst 1242 ggr
berthagenn
0

Gipsad i båda armarna + siameskattunge

Hej alla!

Har brutit båda armarna, 1 vecka efter jag hämtade Djärfs McIntosh. Så sitter jag och skriver pekfingervalsen. Men det är en befrielse att få skriva igen!!! Skrattande

Denna lilla kattunge Ludvig, har varit som balsam för själen. Min andre siames Ruben älskar honom, och tar så väl hand om honom må ni tro! Kyss

Mina bonkatter tycker nog att det är skönt att deras ADHD-kattkompis Ruben har en likvärdig lekkamrat! På morgonen kör dom sitt kattrace, och det gör mig sååååå glad att se dom leka så fint! Cool

Idag är jag övertygad om att dom skall ha en Kategori 4 kompis som är på samma nivå.

Kraaaaam

Millimina
0

Men hur lyckas man med att bryta båda armarna?!?!? Stackars du…

Tur du har fyrbenta vänner som finns runt dig!

tuska
0

Inte kul med båda armarna brutna och allt jobb som ska skötas.

Har själv haft båda handlederna brutna samtidigt och gipsad,

Uff fya mej va det va eländigt.   Hoppas du har bra hemhjälp.

SacredSouls
0

Nei men oj. Stakkars deg.

Gratulerer med nytilskuddet. Høres ut som den lille trives godt. Da får vi glede oss til bilder når armene dine har blitt bra igjen. God bedring!

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

carinbrack
0

Nämen oj vilken otur, tur att du har nåt fint och roligt att titta på.

Liljekatten
0

Nej, men oj! Vad har du råkat ut för? Förvånad

Bra att du har sällskap som roar i alla fall.Glad

berthagenn
0

Hej kära kat 4-galningar! Oskyldig

Jag har vurpat på min cykel, det var något som har fastnat i kedjan eller något liknade. Blev liggandes knockad och okända människor ringde ambulansen.

Att ha en kattunge och att inte kunna klappa honom var väldigt frusterande! Jag är väldigt kramig och pussig av mig, så min kärlek till den nya lilla ponken var litet begränsande = frusterande!

Fick av mina gips igår, och fick KLAPPA med HELA handflatan. Sicken lycka det var!!!! Kyss

Var rädd om era kroppar, för utan den kan man inte leva livet. Skrattande

Siameshona
0

Jisses!! Tänk va fort det kan gå! Men va skönt du fått bort gipset & nu kan ta på den lilla mjuka katt kroppen!!

Emenna
0

Ojoj! Men va skönt att du fått ta bort gipset nu! Kan tänka mej att det är väldigt svårt med de dagliga sysslorna när man har båda armarna gipsade!

Härligt att få gosa ordentligt med kattungen nu då! :D

berthagenn
0

Allt stod verkligen på ända. Men jag är glad att jag blir frisk!! Många på handkirurgen i Malmö blir aldrig bra tyvärr….så jag känner mig lycklig. Nästan religös pga av denna upplevelse.

Min kattunge klappar jag med hela handen - såååååå skönt! Som jag har saknat att ha min handflata på katternas kroppar. Gosat och nosat har man ju gjort, men som ni alla vet - det är mycke händer och kramar när man har siameser. Kyss

Kram alla!!