Goofy är pappa
http://cats.jelenaandjoakim.eu/2010/05/23/seven-kittens/
7 små rackare fick jag veta att det blev.
Hoppas resten går bra för Jossan och husse och matte
Så roligt! Grattis!
/Elisa
Hej! Vi är så otroligt glada. Jossan var jätteduktig och vi hjälpte henne under förlossningen.
Alla bebisar och mamman mår bra. Här kommer lite bilder:
Vi fick inte något stamnamn godkänt än. Vi skickade ansökan till Sverak för en månad sedan, och snart kommer svaret, hoppas vi… 
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Grattis!!

Grattis
Grattis!
Grattis! 
Hei Gratulerer med kull, spennende å se om det blir noen FW, man kan se det tidlig etter noen kull, om hvilke av ungene som blir hvite, men det må være dagslys og man ser først og fremst på ørekantene etter farge.
Tack alla!
Det är för tidigt att se, men tre är lite mörkare än de andra fyra, verkar det som.
Jag bifogar en bild, med alla, snart två dagar gamla bebisar och mamman. Mamman är SIA c.
Ja, och idag fick vi bekräftelse från Sverak. Nu har vi SE*La Voix som stamnamn! 

Grattis 
Den som ligger foran, med hodet mot venstre, mener jeg ikke er FW, man kan se en linje i ørekanten. Om pelsen er mørk eller litt lysere, spiller som regel ingen rolle, man må se på ørekanter og tredeputer, ikke kroppsfarge.
Grattis till stamnamnet också, så roligt.
Ni får titta på öronen, wikrita har hållt på ett tag:)
Det ska bli roligt och se vad det blir för färger.
Beklager Miss Maven, men det virker ikke sånn.
Alla mina kattungar har en linje i öronkanten.
Vissa är rosa, vissa lite mörkare, men alla finns.
Det blir tydligare inom kort var de har för färg.
Alla är pigga och går upp i vikt, det är jag glad över! 

Åh så fina! Grattis!
Det viktigste er at alle klarer seg, og legger på seg fra dag til dag, så får fargene komme etterhvert.