Nu är det över...
Fick precis ett telefonsamtal från bagarmossen. Cameo har troligtvis tumörer i levern och det finns inget att göra. Om man gör en bukoperation är det bara för att konstantera diagnosen, han kan inte bli frisk. Nu ska jag åka dit och ta farväl av min lilla pussgurka. Livet känns inte roligt idag. Men det är det sista jag kan göra för honom. Pussa extra mycket på era missar idag.

Usch vad sorligt. Tårarna kommer. Hälsa din lilla prins. Han kommer att få träffa alla våra missar i Regnbågslandet.
ja, när man läser sånt här pussar man alltid extra på de sina.
Tänker på dej idag
Tänker på dig och ska pussa de mina extra mycket idag… 

Tänker på er. Varma tröstekramar 

Vad hemskt sorgligt, får kämpa för att hålla tillbaka tårarna här på jobbet. Tänker på dig idag! 
Vad hemskt att höra, all min sympati!

/Elisa
Det känns tungt att läsa. Kramar från oss.
Så sorgligt att han inte blev frisk igen och så hemskt för er att mista er vän. 
Så otroligt ledsamt och sorgligt! Ibland är livet allt för orättvist och kort 

Så sorgligt!
tänker på er och skickar tröstekramar.
Så trist.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Tänker på dig. Idag är en tung dag. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Enormt sorgligt.
så sorgligt!
Tröstekramar till er
Fy vad sorgligt, jag känner verkligen med dig.
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Stort tack för alla värmande ord. Min Cameo var en katt som tog stor plats i mitt och de andra katternas liv. Han flöt på nåt konstigt vis in överallt. En riktig buspojk. Var alltid den som visade upp sig om vi fick besök. Tiggde vid matbordet. Älskade att sitta i knä och bli masserad under magen. Tittade mej i ögonen och sa jag älskar dej matte. Nu känns det så fruktansvärt tomt och mitt hjärta gråter. Min plutt är borta och jag kunde inte göra något för att förhindra det. Jag hoppas att vi någon gång kommer att mötas igen. Tills dess, sov gott!

Usch, nu gråter ja. Stackars dig å katterna å mista eran kompis.
så sorligt att höra, jag vet hur du känner det i din sorg.
Rithwa

Så väldigt sorgligt…..
Så sorgligt. 
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus