Louise Ferm finns inte med oss längre...
Till alla berörda
Jag vill genom detta forum berätta att Louise Ferm igår avled efter lång tids svår sjukdom. Sorgen och saknaden är stor men vi vänner får vårda våra minnen av den friska, starka och åsiktsrika Louise och tänka att hon nu är fri från smärta och inte behöver kämpa längre.
Kvar i katteriet S*A'Famosa finns nu ett antal katter som behöver nya hem, några kastrathanar men också tre fina avelshonor, en balines och två varianter, alla med endast maskade katter i stamtavlan.
Om någon kan och vill hjälpa till, kontakta mig via e-post på smesmereyes@gmail.com så återkommer jag så fort jag har möjlighet.
Med vänlig hälsning
Madeleine Berglund
S*Mesmereyes
Via Marie
rest in peace Louise, kommer att sakna dig mycket.
Usch, det här var verkligen sorgligt att höra. Louise var en speciell kvinna och jag kommer att minnas henne. 
Så hemskt! 
Hon kan väl inte ha varit så gammal? Hade väl ganska unga barn också?
Ang. katter så ska jag hålla utkik. Hade mina föräldrar inte haft vuxna katter reda, så skulle de kanske kunna ta en. Men jag tror det kan bli krig med övriga katter i hemmet. Själv har jag mer än fullt tyvärr…
Hoppas att allt ordnar sig för både familj och djur…
/Elisa
Det är så sorgligt att Louise är borta.
Hon var en härlig person! Kommer sakna våra långa trevliga telenfonsamtal. Även för uppfödarvärlden är detta en stor förlust, Louise födde upp mycket vackra katter och jag är så tacksam för den vackra katt jag fick köpa av henne.
Rest in peace Louise, hoppas du har det bra nu.
Så ufattelig trist 
Alle mine tanker går til familien, og jeg håper kattene får seg gode hjem.

(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Uff dette var vondt å lese. Jeg traff henne noen ganger når jeg var på utstilling i Sverige. Å så hadde hun slike nydelige katter. Hadde jeg hatt plass så skulle jeg mer en gjerne tatt en balinser hit til oss. Skal tenke på det meget vel.
Alle mine tanker går også til hennes familie i disse tunge tider.
Hvil deg nå uten smerte Louise.
Åh så sorgligt att läsa
Många tankar går till Louises familj, två- som fyrbenta. Jag träffade aldrig Louise "IRL" men minns hennes roliga, tänkvärda och kloka inlägg här på siames i fokus - och inte minst underbara bilder och flimklipp på de otroligt vackra A´Famosa katterna!

Sov gott och vila i frid Louise 

Nämen!
Beklagar sorgen och tänker på familj och anhöriga.

Så fyktelig trist dette var å høre. Jeg møtte aldri Louise men er veldig glad for at jeg fikk bli kjent med henne via dette forum. Så mange herlige historier hun fortalte og man ble alltid så glad av hennes innlegg.
Sov godt Louise. Tenker på venner og familien nå.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Louise…du som kämpade så. Idag går mina tankar till din son. 
Jag glömmer aldrig hur du öppnade din dörr för mig, när jag skulle skicka min katt till NZ. Vi delade den där hemska stunden på flygplatsen och jag hade inte klarat det utan dig. Jag fick också träffa alla dina underbara katter. Jag önskar av hela mitt hjärta, att jag hade kunnat ta emot någon av dem nu. Vila i frid, kära Louise. Du är saknad.
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Nej men herregud!!
Jag är mållös.
Må hon vila i frid.
Så tråkigt att höra!
Mina tankar finns hos nära och kära som har sorg och saknad.
Hoppas att hennes katter hittar bra hem.
Träffade heller aldrig Louis men hon verkade vara en härlig människa som satte djuren främst.

Så trist..R.I.P Louise.

Åh så sorgligt!
R.I.P Louise.
Mina tankar finns hos när och kära. Hoppas att allt löser sig till det bästa för alla.

Nej vad sorgligt!
Kände henne inte personligen, men minns med glädje hennes roliga inlägg här på forumet! Mina tankar går till hennes familj och vänner.
Så sorligt att höra, sov gott Louise och hoppas innerligt att katterna finner goda hem.
Rithwa

Men oj vilken chock!!Hoppas att du har frid ..Katterna hoppas jag hittar bra hem!! Vila i Frid 

Vila i frid.
Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

Vila i frid
Hennes tid var alldeles för knappt utmätt

Vila i frid

Vila i frid
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker

Puttar upp denna tråd i hopp om att någon med ett hem till ngn/ngr av katterna ska kika förbi..
#24 Påminner om vårt fastnålade inlägg om mannen från norr. Vet inte om han söker vuxen katt dock. Håller tummarna så hårt för katterna… 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus