Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1753 ggr
Liljekatten
0

Mitt Ikea-fynd! :)

Jag var med en kompis på Ikea i Kalmar idag och shoppade lite. Tyvärr verkar det som att de ska lägga ner hela husdjursavdelningen. Rynkar på näsan Det som fanns kvar reades ut och då kunde jag ju ändå passa på att göra ett litet fynd.

Har funderat förrut på att köpa en sån här, men tyckt att den var lite dyr. Nu fick jag den för 149kr! Superbra pris! Detta gör en smålänning lycklig! Guld i mun

Och Sigge verkar uppskatta den i alla fall. Glad

Siameshona
0

Snygg Sigge ligger på Pidestalen:)

camil
0

Oj då kanske man skulle passa på att besöka Ikea inom dom närmaste dagarna.Tungan ute

Liljekatten
0

#1 Rätt katt på rätt plats. Flört

#2 Bor du i närheten av Kalmar? Vet ju inte om det gäller andra varuhus. Obestämd

camil
0

Nej långt till Kalmar. Men kan kika om dom har samma här (Gävle)

Liljekatten
0

#4 Hahaha! Ja, det var ju en bit från Kalmar. Skrattande 

Kollar man in ikea.se så tar de 499kr för den så jag är tveksam att den är billigare i andra varuhus. men det är ju värt att kolla upp.

camil
0

hahaha blir nog billigare att köpa den för 499 i Gävle än att åka till Kalmar *S*

Wilycats
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bra fynd!

Vi har också nåt kul från Ikea för katterna - nämligen denna bokhylla som är väldigt populär Glad.

*edit* Jaha, och så kan jag inte vända på bilden heller..

Liljekatten
0

#6 Garanterat! Skrattande

#7 Ja, man kan hitta mycket kul utanför husdjursavdelningen också. Jag vänder på bilden åt dig.

Blatabby
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken toppen-bra pryl du hittade! Man kan beställa den på nätet ser jag. kolla på: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60095316.

För några veckor sedan köpte jag ett katt-tält på IKEA i Kungens Kurva. Väldigt poppis här hemma faktiskt. Rekommenderas! Kostar ynka 99:-.

kalindas
0

Jag har ju alltid velat ha en sån! De har bara varit så dyra! Rynkar på näsan
Sigge verkar gilla den! Skrattande

/Elisa

Siameshona
0

#7 Men jisses. Så mkt snyggare än böcker!!

Liljekatten
0

#9 Kattältet är väldigt poppis här hemma också. Glad

#10 Jag har köpt en åt dig idag Elisa. Du får den som försenad (eller förtidig) julklapp. Flört Kan inte lova när den blir levererad bara. Obestämd

kalindas
0

Har du köpt en till mig!?! Förvånad
Jättesnällt! Glad
Men jag kommer betala den självklart!

/Elisa

Liljekatten
0

#13 Nix!

Jag skrattade gott idag när tre av katterna hade lagt sig ovanpå "fyndet". Liiite trångt, men det funkade.  Glad