Bilde tid
Følte for å legge ut en haug med bilder i dag 
Først ut er fra da vi var på besøk hos Sussebass her om dagen. Han har en kompis som heter Buddha og min kjære datter driver nå å maser om ikke vi kan få en slik hund 
Sussebass var blitt så pen med utrolig kort og silkemyk pels.Nydelige lys kroppsfarge 
Litt Sussebass og mye Buddha 
Sussebass likte veldig godt håret til Knut.
Også noen av pappan til Sussebass.
Sami koste seg ute i dag
Også en liten serie med padden og Pluto
Fant et så billig klatrestativ på Price i dag med hengekøye på. Det falt i smak hos padden
Også et siste stort et av Sami som vedlegg i høyre hjørne hvor han kikker på utsikten.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Åh,du burde ha en bildevisning hver uke
Tenk alle de morsomme kosedyrene gullungene vokser opp med 
Sussebass har vokst seg utrolig staselig og fin.
Eget ku teppe og en stor snill busevenn har han fått. Ser nesten ut som hunden i "Tom og Jerry" i hvit frakk - hehe. Pleier han alltid klatre velkommen alle gjester som kommer på besøk,eller kjente han igjen Knutemann?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Åh vad många fina bilder!
Det var lite skillnad i storlek på nosen på Sussebass och hans kompis Buddah, ja i storlek överhuvudtaget förstås.
Sedan blir jag som vanligt aningen avundsjuk när jag ser er terass med tillhörande utsikt 
#1 Nei det var et eller annet med lukten av Knut som fenget. Sussebass tok fullstendig av
Det merkelige er at her hjemme så er både Messi og Jöback utrolig opptatt av å snuse på armene til Knut. Jeg tror han lukter gammel gubbe jeg
Haha neida..
Her kommer Maja med kompisen sin. Han måtte sensureres en smule på dette bildet..Visse ting var litt større enn på Sussebass ja.
Så skjønne dem er! Så klart Maja må få seg sånn en hund
Ja,det er minuset med korthårede hann hunder,og dem pleier ikke være så veldig sjenerte 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Å så kult å se bildene Line, Sussebassen min er jo bare helt vakker, og ler meg i hjel av bildene med han og Buddha
Jepp, skjønner at det ble noe sensur på det siste bildet hehhehee
Takker og klem 
Ja Sussebassen din er jo verdens vakreste med en.. ehhh like vakker kompis?? haha..
Är de er utsikt från terassen? Wow! Och vilka tjusiga bilder! Sussebass är verkligen pen och lille paddisen en hjerteknuser. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Ja det er utsikten vår. Man ser ikke hele der på bildet.Men den er helt fantastisk og balsam for sjelen. Å sitte der når det er varmt,i min rosa paviljong som Veena pleier å si..med et glass vin,Knut og snakke katt… mmm…Total lykke!! 
Så många fina bilder på både katterna & hunden Buddha! Jag håller med Veena, meeeer bilder, tack! 
Sussebass är lik både Sami och Mus - inte så konstigt att han har blivit en riktig liten snygging med så stiliga föräldrar!
Superfina bilder på både katter och hund! 
/Elisa
Oj, vad Sussebass har vuxit! Stora grabben ju!
Hahaha, skrattade gott åt din cencur av Buddhas ädlare delar. 
Och jag är också grymt avundsjuk på Lines terass och utsikt. Jag har ju haft nöjet att besöka Line och se med egna ögon. Helt uuuunderbart!

Underbart! Såna här härliga bildserier kan man ej få nog av! Stiliga kissar & vilken härlig kompis Sussebass fått.
#3 cencur
Åh det är du som har den härliga rerrassen. Kommer ihåg att jag sett den tidigare. Men försöker de ej hoppa över?
Ja sensur må til i slike ekstreme tilfeller.
#12 Neida.De synes det er mer spennende med naboen for der er det en hund. Og nå har vi gjerdet inn også.
Men de er jo aldri der ute uten oss.

Oj vilken härlig bildserie. Den gjorde min dag idag. Blev på strålande humör.

Härliga bilder!
Så herlige bilder! Utstikten deres er bare helt fantastisk, nesten sånn at jeg kunne byttet
Men skulle vi hatt en sånn terasse måtte vi hatt høyere rekkverk og tak, for her i huset er det tøft å balansere på spennende steder
Joker har lært opp Mufasa til å balansere på rekkverket over trappa 

Underbara bilder!
Ni bor otroligt vackert Line!

Åh vilka härliga bilder!
Och vilken terass med tillhörande utsikt, helt otroligt, blir sååå avundsjuk!