Siames iFokus

Siames

Etikett: kattungeprat
Läst 1933 ggr
ElisaCosmos
0

Yaira har fått bebbar med Tc ;):)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

5 st jag e inte säker på kön än men det ser ut som en hona o 4 hanar..Jag e så glad för dessa..En hona har vi bestämt från början att spara,det hade jag lovat min dotter..Den födde hon under hennes täcke..På morgonen vaknade min dotter o sa Mamma vad e det under mitt täcke det e nåt blött?När hon såg vad det var blev hon Sååååglad..Det e Bell som har kommit till mig sa hon..Så hon ska heta Bell..Min dotter Lilja  3 1/2 har själv tagit bilden..

Fielie
0

Vad roligt, lycka till med bebisarna

ElisaCosmos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här e pappa TC taget i förrgår ..Ch Mafdet Torchwood SIA b

kalindas
0

Grattis!

/Elisa

Siameshona
0

Grattis. Va mysigt. Yaira visste vem som skulle ha den lilla tjejenKyss

SmirreIce
0

Grattis, åh så mysigt

Attacks
0

Den mamman var nydelig Glad

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

MalinL
0

Grattis! Vilken vacker mamma

Zeona
0

Grattis Elisa!! Skrattande

Juliette-
0

Grattis

Gud vad jag log om din söta dotter Kyss så söt hon är.. klart hon ska ha sin Bell

alltidsiames
0

Så fint! Jag älskar tabbysar!

Millimina
0

Grattis! Glad

Beige
0

Grattis till kullen! Glad

SacredSouls
0

Gratulerer Elisa.Så koselig det var å lese at det var kommet bebiser igjen.

Såklart må den lille hete Bell og bli boende Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nonimonos
0

Grattis till underverken.

Nilla
0

Gratulerar! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

ElisaCosmos
0

Tyvärr så dog en liten hane när jag var o hämtade Lilja på dagis:(Så onödigt!!Jag hade lagt flera dynor i lådan o den hade åkt ner enellan o Yaira hade lagt sig på den stackarn..:(Orättvist!!Nymera är det bara en dyna..

tuska
0

Grattis till småttingarna.

jag tror jag redan grattat dejFlört

ElisaCosmos
0

Ursäkta att jag missat tangenter..Det ska vara emellan o dyna:)

SacredSouls
0

#16 Gråter Så trist.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Liljekatten
0

Grattis till bebisarnaGlad, men vad trist med den lille hanen. Gråter

Nu får vi hoppas att allt går bra med de andra.

Siameshona
0

Fy va hemskt.Gråter

Rithwa
0

Grattis och ett stort lycka till med bebisarna. Vad vackra dina stora katter har blivit.

Helenaf76
0

Grattis till bebisarna! Så tråkigt med den lilla hanen.

MijmuPix
0

Grattis till kullen! Glad Mamma Yaira är en riktig skönhet, vilken fin bild din dotter tagit av henne & bebisarna!
Så ledsamt med lille hanen :-(

ElisaCosmos
0

Tack för alla lyckönskningar!!De 4 som e kvar mår jättebra bara att 3 st e gigantiska o en liten hane blir undanputtat o e bara hälften av de andra.Jag hjälper honom att hitta snutt då o då..Jag hoppas att allt går bra med honom..

tuska
0

Du får sätta in lite stödmatning till lillkillen som en hjälp att komma ifatt de andra. Hoppas han klarar av att slåss med de andra om tuttarna. Håller tummarna för den lille grabben.

ElisaCosmos
0

Han kämpar på:)Jag ger honom en dutt stödmat bara en droppe i munnen efter det sätter han igång o fightas om tuttarna..Han har vuxit lite o fåttt tätare päls..Men speciellt en hane e så stor så jag har aldrig sett ngn större 1 1/2 v siamesunge:)Jag höll på med kattungarna tillsammans med Yaira o mina barn o han blev kallad Lufsen..Undrar om han inte e lilamaskad..Lila tabby ev..