Siames iFokus

Siames

Etikettofftopic
Läst 947 ggr
kalindas
0

Byggt om hemsidan

Nu när jag inte har uppfödning längre, så tyckte jag det var tid att fixa hemsidan igen. Glad
Gå gärna in och kolla!
http://kalindas.se

/Elisa

Rithwa
0

Snygg HP du ar fixat

Siameshona
0

Jättefin vart den!

Beige
0

Fin sida!

Vilket charmigt litet hus du ser ut att ha, och med tillhörande rastgård också. Vi är lite avundsjuka jag och katterna.

kalindas
0

Katterna kan tyvärr inte var så mycket i rastgården som jag önskar. Den saknar tak, rasade i vintras..Rynkar på näsan

/Elisa

Avenacattery
0

#4 men nu ær det sol och sommar så inte behøver de tak hela tiden :). Såvida du inte har en massa taskiga skator och kråkor som førstør friden ;)

kalindas
0

Har värre än skator = rovfåglar.

Sen har jag en Skata och hennes skatbarn, som gärna försöker rymma över…Obestämd

Funderar på att bygga en helt inhägnad gård mot andra altandörren. Lättare att fästa ett tak där.

/Elisa

hecajon
0

Den nya hemsidan blev jättebra, trevlig att läsa och lätt att hitta iGlad

Nilla
0

Måste säga, att sidan ser jättetrevligt ut. Glad

Jag borde själv göra något liknande när jag har tid. Det är ju rent pinsamt, att inget har hänt med min hemsida. Tyvärr måste jag göra om hela sidan, då jag förlorat hela arbetet i en datakrasch.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Sidan är gjord med hjälp av Wordpress. Då skaffar man sig bara en mall och se bygger man. Jag använder även ett program som heter Artisteer och kan designa lite mer fritt.

/Elisa

Liljekatten
0

Jättefin hemsida Elisa! Du är så duktig! Glad