Blå siames tjej
På bilden ser hon brun ut (möjligen choklad) , men det kan ju vara ljuset. Mycket söt liten siamestjej oavsett! Grattis till henne! 
Ja, hon är jättesöt, grattis! Men jag tycker också hon ser brun ut. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Nej inte är den lilla en blå. ser brun ut tycker jag.

Hon har blå, lila trampdynor.
Brukar de brunmaskade ha det?

Tack för all respons. Nu har jag avbokat den eftersom jag inte var intresserad av en brunmaskad siamesutan en blåmaskad. Nu är det bara att forsätta att leta…
Så trist. Håper du finner din drømmejente snart.
Hvis du er glad i rødt og gjerne vil holde på med rødt så hadde jo en skilpaddemasket vært noe å kikke etter.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Vilken sötnos.. tråkigt hon inte var blå som du drömde om.. även fast jag aldrig skulle välja en katt endast efter färg men då har ju också mina älsklingar inte alltid blivit den färg det varit tänkt och det ångrar jag inte en sekund.
Lycka till på blå jakten
Måste det vara en siames? Det finns ju tre sockersöta balinestöser i en annan tråd här.

Hej #9
Jag vill inte ha balines eftersom det då blir varianter efter de hanar och komb. jag tänkte para med.
Jag vill ha röd och blå siames för tillfället.
Mvh
Ninni
Ser du ikke er intressert i blå balineser. Men jeg håper du tar en titt på mine blå maskede jenter som ligger i en annen tråd her.

#11 Jo jag har tittat och de är så söta.
Tusen takk #12 ja dem er veldig søte. Ligger to stykker ved siden av meg her i stolen.

#13 hehe myspys jag vill också ha bebisar