7 uker-som tiden flyr avsted
Følte nettopp jeg tok 6 ukers bilder,men nå er vi blitt 1 uke eldre:-)
Paddegullet blir like rød i nyansen som sin mamma 

Søsteren er så slank og smekker,kanskje hun kan få jobbe hos Calvin Klein? 

Gutta har enda den fine rødfargen sin. Sånn ser spotten ut bakfra :-) :

Og fremifra :

Tickebror syns torsdager burde være hviledager for kamera,for han har så mye annet å bruke dagene på. Men noen bilder ble det likvel :

Nå vil jeg inn igjen,dette var kjedelig 

Så sniker det med seg en annen liten luring også i samme tråd. Kanskje han burde bytte navn til "Titttei" :

Major har klonet hele personligheten sin over på sin sønn 

(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Underbara! 
Otroligt fina!

Dessa ungar är helt underbara! Och vilka fina kort dessutom!

/Elisa
Vad fina de är! 
Otroligt pene bilder på pene kattungar! Jag är mycket förtjust i den lilla paddeluringen och i den röde tickade gutten, wooooow! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Wow vilken färg paddan har, vad hon är läcker 
Jag är nog förtjust i hela kullen jag 
SUUUUPRE bilder Veena.Ja og definitivt like supre kattunger! De er så skjønne hele gjengen.
Og han lille morsomme på slutten..haha så søøøt 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Superfina bebisar allesammans! Vilka fina bilder du tagit av dem!
En sån härlig röd färg gossarna har, och vad kul att lilla paddeluringen också fått så mycket rött!
Tusen takk
Ja,det er veldig koselig å ha en padde i avl igjen,man får dobbelt så fargerike farger.
I dag får bebisene besøk. Av noen som har lyst å hilse på rasen live. Så jeg vasker huset i en rasende fart
Var i Kr.sand i hele går,så da orket jeg ikke når jeg kom hjem. Eneste minuset med kattunger,er at det blir litt mer å støvsuge på av boss, så mister Rufus sånne fine hybelkaniner jevnt over dagen 
Men jeg håper samboer til hun unge jenta vil falle for rasen,det er han det står på. Så kanskje jeg må gjemme Rufus
Hun elsker orientalske katter og sphynx,og han "manne-rasene main coon og bengal. Dem skal ikke ha katt enda,men er tidlig ute for å bli kjent med rasen. Jeg gleder meg veldig til å hilse på dem. Kjører helt fra Oslo. (Jeg kjenner jenta litt fra før,men aldri møtt henne live)
Håper dem klarer å sjarmere,men det skal vel mye til å ikke gjøre det:-)
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Åh, den där rödtickade gossen
…. Men de är underbara allihopa.