Nobless
Behåll henne! 
Håller med Malin, klart hon ska stanna! Gubben vill ju också det!

Men gud en sån vacker docka.. låt henne stanna
Jag tror gubben ångrat sej…. han räknar alla katterna som bor här.
Men jag tror jag säjer att ingen vill ha henne
Du bara glömmer att sälja henne…
/Elisa
Ja skynda dig innan någon visar intresse!

suck… hade gärna köpt henne om huset inte hade varit fullt! Hon är bedårande!!!
DU SKA INTE SÄLJA HENNE!!!
Han får räkna så mycket han vill, skit i det!
hon är så liten och randig och underbar
Hon är gudomligt söt! Underbar! Fantastisk! Du kan inte sälja en sådan liten tiger, Tuska! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Hade jag haft en sån hemma hade jag ALDRIG sålt henne :D Hon är uuunderbar!
*kattnappar henne*

Sötnos. Säg åt han att han räknar fel när han räknar gänget!
Han kan ju räkna katter på utsidan av dörren
Nej jag bare skojar, er inte enkelt det der med gubbar och antal katter
# 13 Det va kul…. det drar jag till med

fantastiskt søt! Helt underbar. Ett måste att behålla! :)
Men Inger du kan bara inte lämna ifrån dig detta randiga superfina underverk. Här räknas också katter men jag slår dövörat till.

Åh nej, nej, nej! Får man någon gång en en sån där darling i sin kull så ska dom inte säljas. Så är det bara. Behåll henne! Hon är vansinnigt söt!
Jag ska visa gubben va ni alla sagt här
Klart du må beholde henne! Nydelig jente
Orientalske katter er så lett å stable, så hun vil ikke merkes i det hele tatt 

Så skjønn jente.En beholder,helt klart!
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Behåll henne, annars kommer detta att hemsöka dig i framtiden kanske. Det blir svårt att leva med. Kärlek är inte logiskt. Behåll henne annars kommer din man att ångra sig med en ledsen fruga på köpet. 
Lycka till! Kram
Jag vet att jag har ett måste denna sommar-höst det är att ta bort de två älsta katterna Costner Ocikatten och min dementa huskatt Fia.
Då minskar ju antalet katter och jag sparar en som är prickig som Costner.
Följ ditt hjärta så blir det bra till slut! 

Ja jag säjer bara ..hon har allt man önskar
så finns det igentligen nåt att fundera på…
Et klokt valg å glemme å selge henne. Har du ikke noen kastrater hjemme også? Dem teller jo bare som en halv katt,kan du si til din mann 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

#22 Va tråkigt. Men hur vet du att Fia är dement? Hittar hon ej till mat? toa? Har aldrig träffat en dement kisse
#26 Min huskatt Fia hittar inte hem hon är en van inne och utekatt och min oro för henne när hon bara försvinner är hemskt, väl hemma efter ett försvinnande är hon förvildad vilsen och livrädd för mej, hon gömmer sej och fräser och spottar. Hon är inte katten hon varit, detta är ingen ny företelse. Bara blivit värre de sista åren. veterinären kallar det demens.
Så jobbigt! Både för dej och katten. 
/Elisa

#27 Usch. Jag såg ett tvprogram en ggn om ngr som hade en dement kisse. Hon el han fick bo i köket bara. Så kisse skulle hitta mat/låda för allt var i samma rum. Men det är ej värdigt.
Har du behållt henne? 
Jag har en spekulant som väntar på svar från mej om jag behåller henne eller inte, har inte kunnat bestämt mej ännu 
Skulle behöva placera två av mina kastrat flickor till någon kattmänniska som skulle bli jätteglad att ha gossiga katter i sängen om nätterna.
Behåll henne! Hjärtat kommer att få stryk annars, och du kommer aldrig att glömma henne.
Gör inte det misstaget, du kommer att minnas detta alltid. Som en nagel i ditt hjärta för alltid.
Har gjort det misstaget en gång och lider för detta än idag, tyvärr. 
Även om det gått 20 år, så tänker jag på min lille Fritz. Så jag talar av egen erfarenhet och vill inte att du skall ha detta moln i ditt härta.
Det värsta är att jag kan inte hindra ledsamheten - den kommer och går när fan den vill. Efter 20 år!
Kram och lycka till 
Klart du ska ha kvar henne.

Åh så fin så fin så fin!! 
Så sööt 

Så underbar!
#34 klart du ska behålla henne. Med den mamman och den pappan och så søt som hon ær kan du bara inte slæppa ivæg henne! :) Super søt!
Hon är så fin så fin att det är skam om du säljer henne 

Vilken snygging!
Åh hon blir bara finare och finare! Denna kan du bara inte släppa iväg Inger!
Såklart hon skulle bli kvar! 
/Elisa

Åh sötnos Grattis måste jag säga
otroligt vacker katt!
haha grattis til din lilla Bumpa
Hun er utrolig vakker din lille beholder.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
# 41 Du får mig att gråta Inger, det skär i kroppen.
Hon är enormt lik min älskade Bumpen och att du hedrar honom med att kalla henne för Bumpa får mina tårar att rinna. Hur ska jag någonsin kunna hälsa på dig någon mer gång …. jag kommer att norpa henne.
Spännande och se om hon håller bumpens mått när hon växt till sej, inte vara lessen Lina hon kommer att få småbumpar ska du se.
Bumpa var ett så passande namn! <3
Detta beslut gjorde min dag! Du gör så rätt att behålla henne! Lycka till, du kommer aldrig att ångra dig! Kram malmö
#50 Du va en stor del i mitt beslut berthagenn, Tack!
Ja även Lina har en del i det.
jag led av beslutångest för det överstiger min kvot på antalet katter
Jag bygger ut huset nu i sommar så nu fixar det sej.
Tuska, även om jag inte känner dig så känner jag att du är lika tokig och älskar i dina individer som jag gör. Jag gjorde ett hemskt beslut som 20-åring, och grät floder sen för denna katt Fritz som var en mycket speciell katt för mig. T o m nu när jag skriver om det får jag en klump i halsen… Men det lärde jag mig mycket av ska du veta. Det fick jag betala ett högt pris rent känslomässigt. Det var ett helvete! Det kommer en våg av sorg i hjärtat, och jag undrar hur vi hade kunna ha livet tillsammans…20 år senare!
Kärleken till en individ är aldrig logisk, så man får bara bejaka kärleken! 
Vill att INGEN skall genomgå det jag har gjort. Idag är jag mycket lycklig och låter ingen bestämma bort en katt hemma hos mig mer. För det är inte dom som skall leva med beslutet, utan jag. Detsamma gäller ju dig.
Jag är glad att mitt fall ”Fritz” får lyckliga konskvenser Tuska! Då kommer något bra ur denna hemskt sorgliga historia…
Jag lovar dig att du kommer aldrig att ångra dig mer. Lycka till och bamsekramar från Malmö! 
Vad roligt att du behåller henne!
Hon ser ut att vara en stor liten personlighet och sådana kattungar är det väldigt svårt att släppa ifrån sig!
Grattis till familjemedlemmen!
Jättekul att du följde ditt hjärta!
Lite OT : Och jag måste säga att du har ett FANTASTISKT vackert trägolv som man ser i en av de senaste bilderna på Bumpa! Otrolig färg!