Svart eller brun oriental
Min sambo och även jag har blivit förälskade i bruna eller svarta orientaler , någon som vet om det finns någonstans kattungar?

Vi har en liten kolsvart flicka till salu=) Hon är dock bara 2 och en halv vecka gammal ännu
# 1 Låter mycket intressant. Kollade på er hemsida, hon var helt bedårande. Kommer att höra av mig till er.

=))
Jag väntar chokladorientaler i veckan.
Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.

Ha.ha låter som mitt 1:a inlägg här. Det vart en svart/vit bicolour + en choklad spotted istället. Fast så här i efterhand hade jag inte velat ha ngr andra ungar! Vänta du bara:)

#6 Haha ja min blåa fick med massa vitt hahaha
H aha ja det kan nog bli så att man har tänkt en viss färg o sedan blir det ngt helt annat …vi får se… jag ska åka o titta näst nästa helg, ska bli så spännande!!!
Kan säga nu att det blev en svart oriental hona , kommer hem till oss någongång i juni. Hon är helt underbar!!
Grattis. Så gøy.
Det blir laaange uker frem til hun kommer det 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Va kul! Vad du ska längta!
# 12 Ja det ska bli kul.:)Får se vad mina två andra damer kommer att säga här hemma. Men det brukar ju gå bra när det är en liten kattunge.

Grattis till den lilla svarta=)) Dina två kommer säkrt ta sig an en ny liten bebis…kanske inte precis i början men inom några dagar i alla fall!