Vittras unge - choklad eller brun?

Choklad, med tanke på de lusa trampdynorna, hade han varit brun hade han varit mer utmaskad, samt haft brunsvarta tramdynor.
Supersöt liten kille, ge honom en puss från mig. 

Tack för hjälpen! Då var det som jag trodde. :) Jag ville dubbelkolla innan jag uttalar mig. ;) Ibland ser ju vissa bruna (i synnerhet efter chokladföräldrar?) ut som choklader som små. Men som sagt, trampdynorna..
Och tack så mycket, det ska jag absolut göra.
Håller med Malin!
Chokladkille! Jätte fin.
Underbart söt! 
/Elisa
supersilkig och söt liten chokladdröm 

Han er bare så vidunderlig!
Ja helt klart sjokolade sier jeg også.
Har han fått noe navn enda?
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Han är så söt att det värker i hjärtat på mig. Är extra svag för choklader också…

Så søt han er, din lille sjokoladebit!

Vilket litet charmtroll
Fin liten chokladbit du har!!! 
Säger också choklad, med de trampdynorna.
Ja, vad SKA han heta?

Tack ska ni ha. 
Han ser lite väl "kaninig" ut på de två första bilderna eftersom han drar öronen bakåt men skärpan blev så bra och han är så söt på dem. :) Nya bilder kommer någon dag här framöver när jag orkat gå igenom de hundratals jag tagit.
Jag tror att namnet blir "Lucky Number Slevin", som filmen. Han är ju den lyckosamma sjunde iom att vi förlorade de andra sex. Han går under en mängd olika namn här hemma, hehe.
Och jag hoppas att jag har rätt i att det är en hane..! Jag tyckte att det var tydligt när han var liten, mindre tydligt nu. Och så svårt när man inte har några kullsyskon att jämföra med. Men alla veterinärer som tittat på honom har hållt med om att han är en hane. Jag lägger ut en rumpbild också senare också.
Ja lägg upp en rumpbild.
Jag tyckte han såg lite "honlik" ut (i rumpan) på filmen du lade upp där han busade utanför bolåda. Men det kan bero på att jag såg fel, inte lätt att se på håll när de rör sig. 
PS är det en hane bör han ha en tydlig pung och ett rejält pälsat avstånd mellan könsöppning och analöppning. Honor kan se "hanlika" ut på grund av att de har ibland små "vingar" runt könsöppningen som kan misstas för pungkulor.

Haha! "Han" är nog allt en hona. :) Jag har inte tittat ordentligt i rumpan på ett par veckor då jag tänkt att "ja det är ju en hane" iom att tom veterinärerna sa det, men nu ser det ut som en hona. Pinsamt.

Bild kommer strax!

Grattis till en söt liten tjej.
Ingen tvekan om att det där är en hona.
Nei der er det ingen tvil! Gratulerer med ei skjønn lita jente
Ikke alltid at veterinærene klarer å bestemme kjønnet 
Sötnos! 
Ska du behålla henne?
/Elisa

Ha, ha! Grattis till en fin liten tjej då!

Tack ska ni ha. :)
#31 Nej jag ska inte behålla henne.
Så söt hon är! 

Här kommer lite fler blandade bilder på lilltjejen.
Hon heter Cleo. Så skönt att de nya ägarna redan kommit på ett namn så slipper jag, hehe. Jag menar, jag kan ju knappast fortsätta att kalla henne lilltjejen, lilltösen eller tom lillkillen. ;)
De senaste djuren jag skaffat har varit hemma i månader innan de fått sina riktiga namn..

/Elisa

Hon är sååå söt!
Vet du om hon kommer att gå i avel hos de nya ägarna?

Helt underbart söt, man bara smälter! 
Halledudane då, så bedårande 
Hun er såå nydelig.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Vilken söt liten hamster!

Stort tack ska ni ha.
Hon är verkligen helt underbar, har en sådan fantastisk personlighet. Usch vad jag har fäst mig vid henne.. Men hon flyttar bara 7 mil bort som tur är
#49 Nej hon kommer att vara en liten sällskapskisse. :)