Siames iFokus

Siames

Etikettutställning
Läst 1225 ggr
GunillaSverkersson
0

Utställning Uppsala 8-9 Maj

Är det någon som ska dit. Är ju ganska ny här och tycker att det är kul att se både människor och katter i verkligheten. Min familj ska dit med Kelso SYS och Wedensday Balines.

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Fielie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har anmält en siamesflicka i klass 11

Bekmörtnans Marie Van Loos

AmandaWvW
0

Jag kommer som hjälpreda till arrangörerna. Kan inte delta med min Amerika, hon är mammaledig. Men det ska bli kul att se några katter i verkliga livet.

Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.

GunillaSverkersson
0

Vad roligt att ni är där

*1 Vad kul att se dig eftersom vi också bor i Sala (jag i Broddbo och döttrarna i Sala)

*2 Synd att du inte kan ha med dig kattungarna i fickan och visaSkrattande

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Nonimonos
0

Jag kommer att vara där med några katter, men jag kommer mest att sitta i sekretariatet eller springa runt då det är min klubb.

Jag har med mig en vuxen SIA b21 hona (som jag hoppas inte blir så arg som hon vart sist - har aldrig sett henne så ) en OSH b24 junior och kanske en SIA b21 junior. Sen så har jag en foderkatt till mig som ställs och ett par sålda Nonimonoskatter kommer också - så jag hoppas på ett bra resultat för Nonimonoskatterna så jag kanske kan få lite poäng i uppfödarklassen.

Millimina
0

Kommer dit på lördag och ska bara ställa. Ska bli kul att "bara" ställa för första gången på länge!

Har en kl 12 hona BAL b med mig och mamma kommer med sin OSHn, kastrat hane.

marieirene
0

Vi kommer oxå med 2 st i klass 11 på lördagen. En SIA d21 var hane och en SIA b21 var hona. Jag anmälde dem i fel klass först Skäms. Men programmet säger ifrån så de hade redan fixat Gladnär jag mailade dem om detta..

timille
0

Sitter just nu och gör om domarfördelningen, eftersom 2 domare lämnat sena återbud…… Det blir rätt många KAT IV-katter, 36 lördag och 33 st sönd. Domare på KAT IV blir: lörd Eiwor Andersson, Dorte Kaae och Wendel Stoop, sönd Dorte Kaae och Thea Friskovec (Pia Nyman sitter elev). Domarfördelningen kommer att läggas ut på vår hemsida sent ikväll eller imorgon. Välkomna till Uppsala!

Beige
0

Vad roligt med så många Kategori IV katter, det är inte ofta de fördelas på tre domare Glad 

Jag kommer till Uppsala på lördagen med mina två orientaler.

Jag var på Perserkattens utställning igår och vi var åtta stycken tappra på plats i den svinkalla ishallen så det blir lite skillnad i antal!

AmandaWvW
0

oj va roligt med så många kat 4or!

oops förresten, läste inte riktigt överskriften bra nog, jag tänkte ju på SNRFs utställning tre veckor senare, men ni kanske också vill ha lite hjälp?

Hur som helst kommer jag och tittar.

Lejdet
0

ska dit tidigt på lördagen och få mina honor avelsgodkända innan själv utställningen börjar. Sen stannar jag säkert kvar en stund och kollar.

kalindas
0

Satt också och undrade hur du skulle kunnat ställa på en Sverakutställning..Flört

/Elisa

godisgrisen
0

Var är det? Vilka tider? Vilken dag är bäst om man vill titta på kat 4or? Är det en öppen utställning som besökare får titta på? Är det inträde?

Bor i Uppsala och vill absolut komma och titta och lära mig mer om dessa katter. Lite rädd bara att detta ökar mitt habegär… det brukar liksom göra det när jag varit på kattutställning.

Avenacattery
0

Kommer upp som support och åskadare. Lite øver 30 katter ær inte illa! :)

Har inte med mig någon katt upp…

SmirreIce
0

Hej!

Skulle vara kul o gå dit med min Seychellois.

När var det sista anmälningsdatum?

kalindas
0

Är du medlem i Sverak eller WCF?

Om du är med i WCF så kan du inte ställa på den utställningen.

Men SNRF har en utställning i Uppsala 29-30/5. Men då måste du anmäla honom idag, för anmälningstiden går ut nu.

/Elisa

AmandaWvW
0

#14&15 sista datum är satt till den 29/4

gå in på http://www.snrf.org/ och anmäl dig, både Sverak och WCFanslutna är välkomna.

SmirreIce
0

Okej..

Jag kommer nog inte  gå på den.. blir tight om tid..

Får gå på dem i juni och juli ist.

Jag är Sverak medlem.