Dambesök
Vad kul!
Hoppas på fina FW!
Finns alldeles för få sådana skönheter.
/Elisa
Tack, ja det ska bli väldigt spännande.
Åh, vilken snygging! Det är nåt särkilt med vita djur, det är magi.

Verkligen spännande! Hur är det nu, FW får de endast paras med Siames, eller? Är det restriktioner på vilken färg/mönster siamesen då har? Vad brukar utfallet bli? Nyfiken
All lycka till med bebisarna efter Goofy
han är så fin!
Vi håller tummarna =)
Vi krysser fingrene for at Goofy har gjort en bra jobb og at han snart blir pappa 
#4 Jag är sverak ansluten och därmed är FW tillåten att paras endast siames, och man ska hålla sig till solid, undvika tabby och sköldpaddsfärgade och även undvika röda.
Utfall är svårt. Goofy tex har en blå mamma och en vit pappa, i kullen blev det 6 pojkar varav 2brunmaskade, 2 tabbymaskade och 2 vita.
Tack för fina kommentarer. 
Han er så fin.
Lykke til,håper det kommer mange flotte FW bebiser.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Åh vilken vacker änglavit katt!
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

En rackarns stilig kille!!
Det var min Jossan, SIA c, som fick träffa vackre Goofy! Det är verkligen någonting speciellt med de vita katterna, han är så sagolikt vacker.
Vi försökte para henne med en svart oriental förut, men hon accepterade inte honom alls, trots att de träffades tre gånger. Men hon blev kär i Goofy nästan direkt! Vi hoppas på bebisar och håller tummarna…
Jag skrev om deras dejt på min kattblogg.
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Spännande, FW är mumma för ögat. Ser fram emot att se bebbar sen
Håller tummarna att det tagit sig, och också förstås att den blir FW i kullen!
Ojoj, stackars siamesuppfödare som får vänta och se vilka färger och ibland också typ av maskning småkissarna får. Nu blir det alltså till att titta efter att det INTE blir tecken…
Har fått "misstankar" från ägaren:) Förhoppningsvis så fick han till det:) Om allt går som alla parter önskar, så beräknas det slutet på maj.
#16: så bra!

Grattis! Spännande med små vita…
Vi var hos veterinären idag och såg småttisarna i Jossans mage på ultraljud!
Det fanns minst 4, det var svårt att se, men, oj, vad söta de var! En gapade, alla rörde på sig, och små hjärtan slog fint… vi håller tummarna att allt går bra. 4 veckor tills de anländer! 
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Å så spennende! Gratulerer med kull på gang!
Vad roligt, verkligen,det blir en lång väntan.. Lycka till.
Spännade!
Hoppas allt går bra och många vita bebisar föds!
/Elisa