Välkommen Nissepisse!
Nu har han äntligen anlänt, vår efterlägtade lillkille. Namnet Smash ligger inte riktigt rätt i munnen, så nu lutar det åt Nils, eftersom Nissepisse kom automatiskt när man gosar. :)
Att det kan komma så mycket ljud ur en sån liten varelse! Han pratar konstant förutom när han sovar eller gosar, då har han fullt upp med att kurra. Jag tror han saknar familjen, det är ju onekligen lite ensammet här jämfört med att ha massa syskon omkring sig. Om ungefär en månad kommer även lilla Nova hit, hoppas dom trivs tillsammans. :)
Imorse satt han på min axel medan jag sminkade mig, att sitta på toastolen och kika duger inte, det är inte tillräckligt nära!
Har tagit lite bilder men han rör ju så mycket på sig!
Han har nästan lyckats charma pojkvännen också ;)
Vilken söt liten Nisse
STORT GRATTIS TILL DIN SNYGGING
Hei :) Nissepisse
roligt at turen hem från Oslo gick bra. Han er en riktig snygging din lilla Nisse. Tante Madonna i Norge helsar så mycke til er!
Nu Hanna blir inte livet va det varit, snart kommer en riktig busfröken hem till Nils.
Vilken liten goding du har fått hem, grattis!

Vilken underbar liten kille du fått hem
Avundsjuk!
Tack allihop! Han är så mysig min lilla Pissenisse/Nissepisse!
Inger: Nu längtar vi så efter Nova, tror har saknar lite sällskap. Men det är inte långt kvar!
#3 Ja det var skönt att det gick bra. Lite oroligt när tåget stannade vid de olika stationerna men sen somnade han så fort det satte igång igen. Men är det dig jag träffade på flygplatsen? 
#7 Ja det er meg du träffade på flygplatsen
Honan på min profil er hans mammas syster 

Åh,han är så söt så söt!
Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

/Elisa

Åh han är så fin är så avis.. jag vill med ha en blåöga.. kan dock hälsa från släkten att prata konstant och spinna som en tok förblir även när han inte saknar syskonen hahahaha.. åh jag ska åka till sthlm och kattnappa jag vill ha
#7 Juste, chokladvit sa du ju. Trevligt!
#9 Och på söndag ska du träffa honom. ;)
Så fin han er. Grattis.
Så bra du skulle ta toget hjem nå når ingen fly går.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Grattis. Passa på att njut lite av lugnet nu för det lilla jag märkt av Nova lovar full rulle och bus i stora mängder. Hon påminner mycket om ett par andra solida choklader som Manne har hjälpt till världen.
#11 Haha neej inte kattnappa! Du får hälsa på någon utställning när vi kommer igång. :)
#14 Haha ojojoj, det blir spännande att se! Hon kanske vågar ta sig upp för första hyllan i klösträdet och lurar upp Nisse.
åh så fin,men nissepisse kan han INTE heta.
jag föreslår namnet Lakino eller Daino(uttalas da ino)

En MKT söt Nissepisse. 
fantastisk gosse

Söt unge. Ska han inte lyckas charma snubben din så vet jag inte vad!
Vad fin han är!

Åh han är jättesöt! :D
Men der var jo lillegutten… ser ut som har har tatt sitt nye hjem med storm. Så skjønt å se noen bilder av ham.
Jeg sitter "Askefast" i Oslo. Har enda ikke kommet meg hjem etter leveringen av kattungene i Oslo på onsdag…Og det har har vært en sann kamp om å få tak i en alternativ reise hjem. Omsider har jeg fått togbilletter hjem om søndagen… en reise som vil ta over ett døgn…Men jeg kommer iallefall hjem.
Tack igen. :)
#22 Oj! Jag trodde du åkte hem direkt i onsdags! Fy va jobbigt för dig, tur du fått tag på biljetter hem nu ändå. Jag som tyckte vi hade sån tur som bestämde att träffas på onsdagen och inte torsdagen. Kan iaf meddela att Nisse har det bra här hemma, och han charmar alla som vill komma och hälsa på honom. Han somnade runt halsen på min kompis här om dagen. :)
Vilket rysligt fult namn på en rysligt snygg katt. 
Jag skulle kallat honom Smack för han ser så puss-go ut. 
Jag tror han heter Nils.
Hanna vet nog inte att en PisseNisse- NissePisse är en katt som kissar överallt

han kanske blir en pissenisse hahaha
Med namnet kanske han blir en pissenisse ja ;) Nejmen han heter förstås Nils, kallas Nisse och så blir det liksom Nissepisse när man gullar med honom.
Smack är också roligt. Kärt barn har många namn, vissa fula. ;)
#25 Nils eller Nisse är helt okey, men inte Pissenisse. 

Skall du hålla honom fertil?
#27 Hanna-B, vad har du för planer för unga herrn? Ska du har honom i avel eller ska han bli kastrat så fort som möjligt? Jag gillar vitfläckar skarp så det är därför jag frågar och han är riktigt fin så det vore ju skoj om han fick bli pappa några gånger.
#29 Haha, vi skrev nästan samtidigt. 

#31 Jag hann först hahahaha..
Nja jag har inga planer på att hålla honom fertil, och jag har inte diskuterat det med Aino heller. Jag har tyvärr inga möjligheter att ta emot honor här hemma heller, så jag planerar att kastrera honom ganska omgående.

#33 Haha nej blir han som Vincent vill man gärna klippa bort kulorna med slö sax hahahaha han är en pissenisse den skiten..
Morbror får fixa lite himmelpusar i Sverige 
Hoppas dock få se NilsKarlssonPysling på massa utställningar 
(å då får du våga säga hej
)

Vilken fin NissePissePäronPung 
#33 Det var synd!

Jättesött namn på en jättesöt katt.
Mina söner vill att vår nästa katt skall heta just Nils/Nisse.
Haha vilka härliga smeknamn han får.
#36 Jag tror att flera av brorsorna går i avel däremot, dock inte i Sverige utan hos uppfödaren och i Finland.

#24 Vem har inte fula namn på sina katter.
Kan ju inte påstå att någon av mina siameser har vackra tilltalsnamn, Blåsan och Fisen.
#39 Härligt, då är jag inte ensam. :)
#34 Förresten Emelie, jag tänkte försöka komma iväg på UK's utställning den 19-20 juni. Tänkte gå på Speecat i maj men det blev ju inställt..

#40 Åh YES kul.. vi kommer på UK på lördagen i alla fall.. söndagen blir det nog inte vi lägger pengarna på Klöset sen som är på hemma plan :) Anmälningarna går ju på samma lön tyvärr
Grattis till den lilla finingen!