SUK utställning 22-23 maj Sundsvall
Jag ska till Sundsvall på lördagen den 22 maj med mina två killar Salem och Lambrusco. Är det någon mer som ska dit den helgen?
Yes, jag kommer dit med Twiggy, Kiku och så kommer också Steve från min uppfödning 

Kul!
Jag såg på hemsidan att de har bytt lokal till Njurunda ishall. Så, gå in och kolla där så det inte blir tokigt :)
Jodå, jag vet vart det ligger och att det är ändrat. Vi bor ju i Sundsvall så :)

Jasså. Jamen då tillhör du väl SUK kan jag tro. Vilken bra kolla jag har ;)
Jag är tyvärr inte så bekant med Sundsvall. Så jag har fått kolla upp resväg såhär lite i förväg. Det visade ju sig ligga precis vid E4:an och busenkelt att hitta vilket är skönt.
Nej inte medlem i SUK men jag bor som sagt i Sundsvall :)
Det är jättenkelt att hitta, ligger ca 2mil söder om Sundsvall så man kör av E4:an och det brukar vara bra skyltat. Ska bli jättekul just med specialen, sen försöker vi hoppas på att man inte väljer att lägga alla katter på samma domare.

Kollar just i inbjudan det där du sa om domarna. Ja, vad jag förstår utifrån det så kan det bli fler än en domare för kat.IV. Askmolnet har väl förhoppningsvis lösts upp i slutet av maj så att de utländska domarna kan komma.
Ja kan, det kan de nog. Men vill, det är en helt annan femma.