Siames iFokus

Siames

Etikett: utställning
Läst 929 ggr
Engkullen
0

SUK utställning 22-23 maj Sundsvall

Jag ska till Sundsvall på lördagen den 22 maj med mina två killar Salem och Lambrusco. Är det någon mer som ska dit den helgen?

[hakkapelitta]
0

Yes, jag kommer dit med Twiggy, Kiku och så kommer också Steve från min uppfödning Skrattande

Engkullen
0

Kul!

Jag såg på hemsidan att de har bytt lokal till Njurunda ishall. Så, gå in och kolla där så det inte blir tokigt :)

[hakkapelitta]
0

Jodå, jag vet vart det ligger och att det är ändrat. Vi bor ju i Sundsvall så :)

Engkullen
0

Jasså. Jamen då tillhör du väl SUK kan jag tro. Vilken bra kolla jag har ;)

Jag är tyvärr inte så bekant med Sundsvall. Så jag har fått kolla upp resväg såhär lite i förväg. Det visade ju sig ligga precis vid E4:an och busenkelt att hitta vilket är skönt.

[hakkapelitta]
0

Nej inte medlem i SUK men jag bor som sagt i Sundsvall :)
Det är jättenkelt att hitta, ligger ca 2mil söder om Sundsvall så man kör av E4:an och det brukar vara bra skyltat. Ska bli jättekul just med specialen, sen försöker vi hoppas på att man inte väljer att lägga alla katter på samma domare.

Engkullen
0

Kollar just i inbjudan det där du sa om domarna. Ja, vad jag förstår utifrån det så kan det bli fler än en domare för kat.IV. Askmolnet har väl förhoppningsvis lösts upp i slutet av maj så att de utländska domarna kan komma.

[hakkapelitta]
0

Ja kan, det kan de nog. Men vill, det är en helt annan femma.  Flört