Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 2439 ggr
GunillaSverkersson
0

Sökes: Orientalisk bicolour tjej.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejhej.

Jag söker en lekkamrat. Jag tycker att det viktigaste är att hon orkar busa hela dagarna. Men mina mattar har några andra önskemål. Dem säger att vi helst inte ska vara släkt. Mina föräldrar är:

e.HU*Shagio-Chen Holiday OSH b 03
u.CH S*Jackpott's Miss Jade SIA n

Mina mattar tycker även att det är roligt att åka på utställning, så en snygg vitfläckad tjej med mycket fina ögon och öron är drömmen.

Har ni några förslag på tjejer som passar in i beskrivningen, eller vet några planer så får ni gärna tipsa.

/ Kelso genom Gunilla & Elvira Sverkersson

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

kalindas
0

Zamirs kommer få kattungar om någon vecka. På sin blåsköldpaddvita Oriental Uva.
Där ligger Zampano långt bak. I övrigt är de nog i det närmaste obesläktade.

Såhär skulle stamtavlan bli…

/Elisa

GunillaSverkersson
0

Tack :) Det ska bli intressant och se vad det blir för nått där!

GunillaSverkersson
0

Ni får gärna tipsa om alla möjliga söta orientaler. Inget är hugget i sten, och ser man nån som hjärtat klappar lite extra för vet man aldrig vad som händer! Flört

Juliette-
0

Om min orientals flickvänner vill löpa snart kommer flera vitfläckar födas efter honom Skrattande Han är OSHa03 och kommer para både vitfläck och utan vitfläck dock ej släkt med din sötnos tyvärr

cerwinvegas
0

Ja Gunilla som du vet kommer Alva att paras igen..

Men när det blir vet jag inte för hon vill inte löpa Rynkar på näsan

& om det blir vet man heller inte vad det blir för kön eller färger..men man kan alltid hoppas på en hög med vitfläckar…Skrattande

Liljekatten
0

Vad härligt med så många vitfläckar på gång! Skrattande

Troligen kommer Liljekattens Noya (lilavit) paras med Sigge, Lejonhjärtas Rackham den Röde (rödtabbymaskad) ganska snart. Så om du kan vänta så kan det bli intressanta kattungar här också.

Noya

Sigge

cerwinvegas
0

#6 Fin hon är Noya ja det har hon ju alltid varit..Kyss

& Sigge har blivit stor & ännu mer ståtlig..Kyss

Ja det blir intressant att se vad det blir av dessa läckerbitar…

GunillaSverkersson
0

Tack för alla bra tips vi ska hålla lite extra koll framöver vi har inte bråttom men ibland blir man så sugen och det är ju svårt att veta hur länge det går att ha Kelso fertil.

I helgen har han haft många extra lekkamrater 3 småkillar brorsöner som orkade leka länge och två halvsura balines damer. Bra att det kom lite barn som vi var barnvakt åt så att Kelso fick träna på att träffa barn som är snälla. Även om barnen är snälla och vana vid djur så låter de lite extra och springer ibland, det brukar inte jag göra så ofta.Glad