Siames iFokus

Siames

Etikett: utställning
Läst 1434 ggr
Annkis54
0

Hallandskattens utställning i Vårgårda 24+25 april

Vi har just nu för lite anmälda katter, o riskerar att gå i förlust, vilken kan resultera i i framtida inställda utställningar.
Denna kommer att gå som planerat dock.
Kom igen nu o anmäl er.
Anmälningstiden är förlängd till 9/4

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

kalindas
0

Puttar upp.
Det är ju synd om det första WCF utställningen för alla raser ska bli inställd.Rynkar på näsan

/Elisa

Liljekatten
0

Denna utställningen blir inte inställd, men kanske nån framtida. Eftersom jag bestämt mig för att behålla lilla chokladpralinen här hemma så får jag ju se till att efteranmäla henne så blir det iaf en katt till.Glad

Zandrinos
0

#2 HärligtGlad

Missannas
0

Vad behöver man göra för att få ställa ut på en WCF utställning när man tillhör Sverak ansluten klubb? Hade varit skoj att prova hur det är att ställa på era utställningar också.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

kalindas
0

Det enda du måste göra är att gå in på http://wcfnordic.se anmäla din katt på de anmälningsedlar som finns där och fylla i infon från inbjudan.
Sen gör du som vanligt och skickar den till din utställningssekreterare som skickar den till Hallandskatten.
Vill du ställa på denna utställning, så kontakta Hallandskattens utställningsansvarige och meddela att din anmälan är på väg. Så är chansen större att allt flyter på bra.

Det roliga med denna utställning är att den är ny för alla i Sverige, både WCF och andra föreningar. Då det är första gången en WCF klubb ordnar en utställning i Sverige (för alla raser).

Så anmäl och prova på vetja! Glad

/Elisa

kalindas
0

Är själv jättelessen att jag inte kan ställa ut. Men ska försöka samla ihop pengar så jag kan åka upp o titta i alla fall.

/Elisa

Missannas
0

Tack Kalindas Glad

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Liljekatten
0

Fick just mail från vår utställningsssekreterare och just nu saknas det 2 sia/osh (kat4) för att de ska få tävla i egen grupp. Jag kommer anmäla en till och det vore ju snopet om det bara saknas en enda. Då kommer de slås ihop med övriga korthår.

Kom igen nu! Anmäl! Glad

kalindas
0

Om någon rik ville sponsra mig. Så jag kan betala medlemsavgift och tre katter. Så hade jag kunnat ta med Skatan, Ellie och Elliot.
Hade varit lite kul med BIG på tre svartsmokar med vitt…Flört

För jag misstänker att det är ett par av de som anmält som inte kommer.

Så vem känner sig manad/rik att bli tillfällig delägare? Oskyldig

/Elisa

Zandrinos
0

Svårt att bo på hotell med tre främmande katter, hade blivit stressigt för både våra och dina katter.

Är här ingen Sverak medlem, som har ungdjur att ställa ut, då spelar det ingen roll med certen, som inte kan räknas?

Detta är första utställningen, som vi har chans att tävla i egen grupp.

GoldenSiamz
0

Jag har anmält två SIA fast de är i öppen klass. Glad Första ggn jag ställer på IDP el rättare sagt WCF. Ska bli jätte spännande Skrattande

Linda

Linda Henriksson

S*Golden Siamz // Kattungar till salu

www.goldensiamz.se

Liljekatten
0

#9 Ja, det är synd att du inte kan komma med dina tre. Ett BIG hade ju varit kul och det hade ju varit ganska säkert att nån av dina katter skulle fått det.Skrattande

#10 Barbro, har du ingen extra du kan efteranmäla?  Jag har ju anmält alla mina utom Boyan som jag hoppas på är dräktig då.

#11 Kul! Glad

Zandrinos
0

#11 VälkommenGlad

#12 Jag har bara Oda, som är lönt att ställa ut och hon är förhoppningsvis dräktig. Det har bara gått 1,5 veckor, så det syns inte ännu. så jag får nöja mig med Odas döttrar.

Lejonhjarta
0

Har ju bara en utställningsbar katt av KAT4 men hon kommer! Ska bli så kul…Skrattande

hoffens
0

#6  Ställ ut en katt och åk med mig. Ställer ut endast lördag. Det kostar ju att bara åka och titta.

kalindas
0

Kan inte. Har inte pengar att betala in medlemsavgiften. Kan inte ställa ut om man inte är medlem.
Ska ev. köra upp på lördag och titta, om jag har bensin.

/Elisa

Zandrinos
0

Åk du med Lena och ställ ut en dag, så kan jag betala din medl.avg till FHK. Utst.avg. får du betala själv.

Det blir billigare för dig än att åka dit för att bara titta.

Hör av dig hur du vill ha det, är inte hemma på ett par timmar.

kalindas
0

Hade varit jättesnällt. Men det räcker inte ändå…Rynkar på näsan
Jag har en hundutställning 1/5-som ska betalas. Så hur kul det än hade varit så får jag backa denna gången.

Hoppas jag ska få ihop allt till Båstadutställningen.

Så spara du dina pengar. Men tack för erbjudandet…Glad

/Elisa

Siameshona
0

Gulligt av Barbro! Hade kunnat vara en kalaspresent inför imorGlad

kalindas
0

Dyr present.

/Elisa

Zandrinos
0

GRATTIS på födelsedagen ElisabethGladGlad

kalindas
0

TackSkäms

/Elisa

Rokkur
0

Cyan och Björne ska ställas ut i Vårgårda, spännande! Första gången jag ställer ut!Förvånad

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

kalindas
0

Spännande!
Om min bil går igång så tänkte jag köra upp och titta.

/Elisa

Liljekatten
0

Toppen Moa! Det ska bli kul att träffa dig igen. Som det ser ut nu så blir det att vi kommer tävla som egen grupp. Jag har även efteranmält Liljekattens Noya, lilavit OSH. Det ska bli så kul! Glad

kalindas
0

Kan du inte efteranmäla Elliot också. Betalar du så får du priserna Elliot kommer vinna då han blir BIS..Oskyldig

/Elisa

Liljekatten
0

#26 Det var ju generös av dig! Skrattande

Zandrinos
0

Var på medlemsmöte igår och då fick vi titta på dom fina priserna till vinnarkatterna. Väldigt finaGlad

origirl
0

Jeg vil også dit!! :( Men DET blir en helsikes dyr utstillingstur detRynkar på näsan Får trøste meg med utställning i Norge 1 og 2 Mai.

Liljekatten
0

#28 Då får vi hoppas att vi kniper minst en var då. Flört

Zandrinos
0

#30 PrecisSkrattande