Siames iFokus

Siames

Etiketthobby
Läst 2530 ggr
annie-ess
0

Kattsele i Göteborg?

Hejsan!

Tänkte investera i två par rejäla selar, och fastnat för en sånhär modell:

http://www.swecat.com/puppia-katt-hundsele-rosa-xs

dock är den ju endast beställningsbar. och de djuraffärer jag varit i har endast såna små 'klena' som till o me kaniner har.. gillar inte dom riktigt.

Någon som vet vart man kan få tag i dessa rejäla selar i Göteborgs-området? OCH om man mot förmodan skulle hitta en liknande, fast i hund-avdelningen, de funkar väl lika bra till katter?

kalindas
0

Borde väl finnas i någon av Huverödsbutikerna. Kolla bland hundsaker. Annars ska de väll kunna beställa hem.

/Elisa

annie-ess
0

Jaså? Joo för jag tänkte nämligen på Huveröds, min favoritbutik :p
Finns i backaplan i gbg, men enligt hemsidan hittade jag inget!

Men ska åka in o kika där :D

tack så mke!

cleo
0
cleo
0

eller varför inte  en Burberry där även koppel ingår för 120 kr för den första och sedan 90 kr st för den andra. de har olika storlekar

ser både snygga och säkra ut och man brukar få varor efter ca 10 dagar från kina ibland ännu snabbare

http://cgi.ebay.com/Dog-Ferret-Tan-Plaid-Check-Harness-Vest-Lead-Set-XXS_W0QQitemZ280421346489QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item414a6a2cb9

Nilla
0

#4 Sorry, klantade  till det och råkade radera din första länk, Cléo. Tror jag låter bli den andra…Tungan ute

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

kattguld
0

Kan varmt rekommendera Puppiaselen. Har den i XS, till två av mina kattflickor. Svart sele till min brunspotted ocicat Troja. Och grön sele - att matcha ögonen förstås - till orientaltösen Hoffens Inez.

GG Hund och Katt - nära Linnéplatsen - har Puppiaselarna. De hade många färger, dock inte den gröna i Inez storlek när jag var där. Men de erbjöd sig snällt och beställde hem den i XS. Minns jag rätt så ringde de till och med och gav besked när den kommit hem… Glad

SacredSouls
0

#5 Men så kom jeg og reddet den igjen ..Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nilla
0

#7 Vilken tur att jag har dig, Line! Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus