Långt till nästa utställning
För min del är det lång tid till nästa utställning. Jag har planerat att åka till Östfold i Norge på Norrönakattens utställning 31/3 + 1/4. Det känns som en evighet dit.
Här är en länk till IDP-utställningar.
Jag skall till Borås i Februari så jag har inte lika länge att vänta 
Da jeg leste overskriften på denne tråden, tenkte jeg om du spurte om det var langt å reise til neste utstilling…
Nå er jeg (så heldig/uheldig - alt ettersom en ser det) å ha flyttet fra Bergen på vestlandet til Askim i Østfold i fjor høst, og kan plutselig "bare" ha 21-2 timers kjøretur fram til utstilling…
Da vi bodde i Bergen, brukte vi minst 3 timer til nærmeste sted utenfor Bergen, og det var Haugesund. Det vil si, 3 timer, om vi traff riktig tidspunkt til ferjen, og fikk plass ombord. Denne turen tar 50 minutter, resten er kjøring.
Men her - på østlandet - blir man bortskjemt med korte vegstrekninger og flat - gørr kjedelig natur.
Nå må jeg bare se og få unngjort den ventende hjerteoperasjonen som skulle vært gjort for 2 uker siden, men utsatt fordi jeg ble forkjølt, så kan jeg både resie på utstilling - og reise til vestlandet når våren melder sin ankomst.
Men vi har planer om å stille på Sydkatten først da - om litt mer enn 3 uker….
ehhh…får ikke redigert her…det skal stå 1-2 timers kjøring…
För mig blir väntan troligen till majmånad då SNRF har utställning i Uppsala

Vi skal stille på Trønderkatten i slutten av mars og på Storsjökatten i slutten av april. Her er det også langt til nærmeste utstilling (utenom Trondheim) må regne oss min 4 timer. I tillegg er det desverre veldig lite kat 4 katter på disse utstillingene.

Föreningen Sydkatten har fått in så många anmälningar att ca 300 inte kommer med! Styrelsen arbetar just nu med att meddela alla som inte kommer med.
Nästa år hoppas jag att de redan i inbjudan skriver hur många platser som är avsatta för varje Kategori. T ex Kategori I: 100 st, kat.II: 200 st, kat.III: 200 st, kat.IV: 75 st och huskatter: 25 st. Om en Kategori inte blir full, så delas de överblivna platserna jämt fördelade över de andra kategorierna.
Som det är nu, så är det ingen garanti att man kommit med även om man har betalt in tidigt. Har någon med en ovanlig ras (tex SYS) anmält senare, så får den platsen före en NFO…

På SNRF:s utställning i maj blir det SKOGIS-special på lördagen - och BRITT-special på söndagen - båda modell TICA.
Dessutom ska den nya rasringen Bara Katter ha årsmöte och klubbmästerskap på söndagen.
Det bli rmed andra ord mycket att stå i den helgen.
Bifogar Inbjudan och den kan också läsas på SNRF:s hemsida www.snrf.org. Där kan man också hämta anmälningsblanketten.