Siames iFokus

Siames

Etikettberättelser
Läst 1704 ggr
Attacks
0

Fra Ungarn til Nordmann blitt

På torsdag landet han på norsk jord,og på mandag kom han endelig hjem til oss:-)

Shagio Chen Moon Sparkle, SYS e

Han er helt fantastisk i gemyttet. Det var nok litt hardt å reise fra sol og sommer til kalde Norge. Men nå er jo  våren like rundt hjørnet.

Jeg har spurt min venninne som passet på han gjennom rabies programmet om hvor alt det hvite er på han,for det er ikke enkelt å se på bilder. Men da meg og Pernille (Manhunters) fikk se han live, så fant vi hvitt både her og der. Så i mine øyne er han en fin bicolor. Så har han hvit haletupp:-)

Nå skal han få lov å slå seg til ro,og så blir der nye bilder etterhvert. I mellomtiden får jeg bruke noen jeg har fått av venninnen min. Hagia er veldig opptatt av han,og er med å hilser på han flere ganger om dagen,når bebisene hennes sover. Han går forløpig kun sammen med Rufus,da jeg ikke vil ha han sammen med kattungene enda. Men det går veldig fint Glad Rufus er en fin busekamerat,og dem har det veldig morro. Tror Rufus må være " all katters beste venn" Kyss

Moon Sparkle er veldig lik på min tidligere røde hannkatt Secret. Men bare sånn i første øyekast. Jeg syns han har bedre hode,en elegant hale og en kjempelang kropp på høye slanke ben. Men gemytt messig er dem veldig like:-)

Her kommer noen bilder. Og jeg syns fotografen har vært veldig flink. Spørs om jeg får til like fine bilder. Han er så alt annet enn fotogen,og jeg syns røde og creme katter er vanskelige å fotografere.

Vet ikke helt alderen her,men her var han bebis :

m7.jpg

Så er han blitt litt eldre :

m8.jpg

Koser seg utendørs :

m6.jpg

m5.jpg

Trives på det høyeste punktet på tak hverandaen :

m4.jpg

m3.jpg

Han er uten tvil en ekte sol katt :

m1.jpg

m2.jpg

Jeg gleder meg utrolig mye til å se hvan han kan gi fra seg videre i avl med tid og stunder Glad

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

MalinL
0

Wow. Glad Grattis till en fin kille! Skrattande

SacredSouls
0

Endelig er han hjemme!

Kyss Så utrolig nydelig han er Veena.Han høres jo helt herlig ut også.

Gratulerer så masse med han.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nilla
0

Oooooh, han är nydelig! Flotte bilder! Är han oppe på taket och hoppar…hjälp!!! FörvånadKyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Kyss

/Elisa

AngelsCo
0

Vilken kille!  =)

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

Rithwa
0

Grattis gratti vilken kille supeläcker

Liljekatten
0

Grattis! Han ser jättefin ut! Glad

oscarsine
0

Å der var MelisTungan ute En riktig så vakker herremann er han, og jeg er så heldig at jeg har sett han live, og da er han enda penereGlad

Attacks
0

Takk alle sammen Glad

Det er så godt å endelig ha fått han hjem.

Nilla, han ble godt passet på.Fotografen var ikke alene på taket:-))

Men jeg lurer alvorlig talt på om det  blir gullfisk og bolle på han fredag etter påskenSkrattande.For han syns slett ikke vannet fra vannskålen smaker noe godt i det hele tatt Obestämd

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

alltidsiames
0

Vilken skönhet! Tänk vad dom älskar att busa och klättra.

MijmuPix
0

Han är sååå fin din lille hane! Skrattande Och vilka fina bilder! (På andra bilden var han väldigt lik Secret tycker jag Glad)

Ratchaburi
0

Wow vilken kille!!

Grattis, förstår att du är glad!

En riktig aristokatt, skuttar omkring på taket!

hoffens
0

Stilig katt

hoffens
0

Stilig katt

Siameshona
0

En riktig skönhet. Så elegant. Grattis

kattguld
0

Vilken elegans. Härlig kille. Stort grattis till nytillskottet!Kyss