Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1045 ggr
origirl
0

Min lille prins <3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I går kom entligen min lilla S*In i Dimman's Indiana Jones OSH b 24 til Norge. Har ventet lenge på denne lilla chocklad spottenKyss Tack så mycke Rokkur!  Så nu er det två über coola orientalar i G-town! (Grimstad) Cool Tungan ute

Himmeltinden
0

Gratulere masse… virkelig en lekker pus…<3

Ninja
0

Åh vilken underbaring Kyss

Millimina
0

Grattis! Alltid lika kul att få hem nya små familjemedlemmar…

kalindas
0

Kyss

/Elisa

Siameshona
0

Superfin liten grabbKyss

Juliette-
0

sån fin kille.. Grattis

Rokkur
0

Känns allt lite tomt hemma utan Indiana, krama på honom från mig!Glad

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

zeldtrix
0

Grattis till godingen. Pappa Tikka hälsar :)

origirl
0

Skal fota mera när jag bara kan finna laddaren til kameraet.Skrikandes Just nu provar lillgrabben at vara tuff i tröjan med dom andra. Funkar inte särskilt bra Tungan ute Dom bara legger seg ned och glorTungan uteI natt har han sovet i min seng under täcken og malt hele natten.

Nilla
0

Åh, han är sååå fin! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Nonimonos
0

FIIIN KILLE!

Liljekatten
0

Grattis till finingen! Kyss

Ziamizzimo
0

Gratulere med ny vakker gutt, Han ser veldig fin ut.Skäms

origirl
0

Tusen takk alle sammen! er jätte nöjd med honomOskyldig Som dere sier i Sverige

SacredSouls
0

Kyss Ohh så skjønn han er. Gratulerer så masse med nye gutten.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

origirl
0

Skriver det här på lite norsk/svenska så alla kanske förstår det lite bättre. Glad Min lilla chocklad klump forsöker att finna sin plats med 3 "fruar".  Han er pratsam forsöker vara tuff och morrar när dom närmar sig. Jag är jätte stolt av mina flickor, dom er så underbart snälla med honom. Even om han faktisk är en liten skit mot domTungan ute Dom er inte alls så snälla med hvarann!

Nu sitter jag midt i natten och skriver det här mens jag forsöker roa meg igjen….

Nu har jag just fiskat Indiana upp från bakom varmtvanns tanken!

Han hade klarat å skli ned mellan tanken och väggen…og jag tänkte FAAAAN nu får jag honom inte upp igjen!GråterSkrikandes

Provade nå honom men det gick inte… hoppade ned mens jag tänkte var har jag nån ting snöre aktig. Jag gikk inn i köket där jag såg ledningen til riskokaren. Trev den med meg og klyvade upp på tvättmaskinen og lendade meg så långt ned jag kom.

Och Indiana förstod at jag forsökte hjälpa honom,han sträkte seg upp og tog tag i løkken jag hade lagat med ledningen Glad

men han klarade inte holda fast og jag fikk inte knytt den rundt honom…Rynkar på näsan

Så satt han där på rumpan och tittade på mej med stora förtvilade ögon Rynkar på näsan mens jag tänkte..faans skitunge….SkrikandesSkrikandes

Men han kunde ju inte sitta där, alla er på påsklov så skruva varmtvannstanken bort från veggen va inte et alternativ!!Tyst

Jag lenade meg ned igjen och lokkade på honom og lilla killen förstod at det va nu eller aldrig!

han strekte seg så långt han klarade efter ledningen och DER fikk jag tag på hans lilla tasse….!! SkrattandeSkrattande

Så drog jag honom upp efter fram tassen, han lagade inte en ljud, hang helt stilla mens jag fikk honom upp.

Jag stängde av öppningen lagad en bädd til honom på toppen av tvätt maskinen, la honom där och han la seg ned, helt stilla och bara tittade på mej med tacksama ögon.

Nya Matte er visst inte så dum hon, såg det ut som han tenkte.

Nu er det helt stilla från badrummet der dom sover så jag hoppas han har kommit lite närmare att finna sin plats her med oss.

Rokkur
0

Låter som att han brås på mor sin! Hon klämde sig in bakom kylskåpet när hon var nyinflyttad hos mig, vi fick flytta kylskåpet för att få ut henne! (hon var inte lika samarbetsvillig som Indiana!Skrikandes) Men skönt att det gick bra!

Han finner snart sin platsGlad

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker