Siames iFokus

Siames

Etikett: fotogalleri
Läst 1459 ggr
Lejdet
0

Nya bilder från Lejdet 4 v

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Lejdet
0

nåt är fel.. får inte upp bilderna..

Lejdet
0

jo där kom ju ena gökungen ovan ;-)

Lejdet
0

"bögarna"

Lejdet
0

3,5 v

Lejdet
0

3,5 v

chokladmaskad eller lila? vad tror ni? choklad va?

kalindas
0

Jag är kär i din lilla blå gökunge!Kyss

/Elisa

Fairy84
0

Jag vill ha den lilla blåa…. Vad söt. Herrejösses, vad jag vill ha en kattunge.Skrattande

Lejdet
0

en till på "blåingen"

Corny
0

Ja, herregud, den blå! Och chokladen!

Corny
0

Och Casper! Han är helt underbar Tungan ute

Lejonhjarta
0

Gökungarna blir nog inte svåra att bli av med. Så himla söt den va.Kyss När jag födde upp europer försökte ja få fram sånna små blåa skönheter!

annzoo
0

en dum fråga (jag har säkert missat något) hur kommer de sig att du fick gökungar i kullen?Skäms är det en helt omöjlig färgkombination med dessa föräldrarna….

Lejdet
0

#12 ja enligt alla experter ska det vara så att det är två olika fäder till ena kullen. Det syns ju också på den blå att den inte är en ren oriental men den är väldigt söt ändå och har underbart temperament.

Ena honan Juno smet ut under julhelgen och det måste ha stått en bondkatt i buskarna och bara väntat! Två av de som överlevde är i alla fall med säkerhet Caspers ungar, en OLH choklad och en chokladmaskad variant ELLER balines, har svårt att bestämma mig vad jag tror att den är! Dessa två måste jag faderskapstesta.

annzoo
0

#13 ah då förstår ja… tack att du ville svara på min undran…hoppas dom växer sig stora och fina =)

SacredSouls
0

Kyss Så fine dem er alle sammen.

Jo jeg synes det så ut som sjokolade på #4 og #5. Men det var litt vanskelig lys på bildet.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus