Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1336 ggr
Millimina
0

Min prinsessa har kommit hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår var jag ner till Töcksfors och möte Sol som kom med min lilla efterlängtade choklad bit! Nu har jag tre chokladbitar i min ask.

Hon heter BettyBoop av Karitzy och är en helt underbar liten balines tjej! Smeknamnet blir nog Bettan eller Betty, får se vad som känns bäst. Hon kurrar bara du tittar på henne och pratar med henne. Hon sov hela natten under mitt täcke och vill gärna ligga kind mot kind… Sol sa att det var en riktig mys katt och det stämmer! Hon är helt underbar…

Bättre sätt att fira sin födelsedag kan man inte göra än att ligga på sängen och mysa med Bettan… Flört

Mys……

Mys/tvättning i lådan på lilla klöset…

Fairy84
0

Men vad sötKyss

Beige
0

Grattis till den nya familjemedlemmen, vilken bra födesedagspresent Glad

MalinL
0

Grattis till nytillskottet, vilken sötnos! Skrattande

Siameshona
0

Grattis till den jättemysiga tjejen

tuska
0

Vilken liten pärla på födelsedagen   Grattis till Bettan-Betty

Nilla
0

Nu är du världens lyckligaste förstår jag! Vilken vacker tjej! Ikke glöm bort at hun snakker norsk! Tungan ute

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Nonimonos
0

Stort grattis!!

namsooks
0

Jätte grattis! Hon ser mycket fin ut.

SacredSouls
0

Glad Gratulerer så masse. Hun ser nydelig ut. Vi må få se mange flere bilder etterhvert.

Du får snakke norsk med henne så hun skjønner hva du sier da Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Elegantangel
0

Grattis till sötnosen är ju så svag för choklad.

marieirene
0

Så söt Kyss Grattis! Grattis på födelsedagen oxå.Glad

cerwinvegas
0

Grattis till din norska fina  prinsessa Kyss

Grattis på födelsedagen också…finare present kan man inte ge sej själv..Jesse hämtade jag dan före min dag…men att snakke norsk är svårt så Jesse blev självklart överlycklig när landsmaninnan Fanny flyttade hem så dom kan snakke med varandra..

Mockfjardingen
0

Grattsi till lilla fluff-fia! Syns snart!!

Millimina
0

Tack alla!

Den andra bilden är inte rättvis åt hennes utseende… Den "bidde" inge bra när jag la in den för jag fick lov att dra i den så den blev mindre. Huvudet är rundare o öronen bättre i verkligehteten, inte så smalt som på bilden…

[hakkapelitta]
0

Ooh vad kul, grattis till en vacker liten tjej Kyss

oscarsine
0

Grattis med en vakker katt, og med bursdagen;-) Når får vi se dette vidunderet på utstilling??

Klem Pernille.

[lisme]
0

Gratulerer med burdag og super bursdagsgave! Det finnes vel ingen bedre gave til seg selv enn en liten firbent venn Flört

zeldtrix
0

Grattis!

origirl
0

Grattis :D

kattguld
0

Åh en sån härlig födelsedagspresent! Stort GRATTISKyss