YouTube filmer hur gör man?
Är lite nyfiken på om någon vet hur man lägger in/kopierar Youtubefilmer direkt i inlägget istället för via en länk?
När du gör ett inlägg så står det nedan Video-URL.
Där kopierar du in länken…
/Elisa

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu gör jag ett test om jag äntligen förstått hur man gör och om det fungerar 
Maja och Molly blir alltid helt tokiga, tossiga och rullar runt på lakanet när jag bäddar rent i sängen (men det är ju faktiskt minst en gång i veckan) Är era katter lika förtjusta i detta?
Ingen av våre katter får lov til å være på soverommet vårt, men hunden får! Og hun elsker rent sengetøy 
Ja vi leker alltid en massa roliga lekar när vi bäddar rent. Man krafsar och gömmer handen under lakanet och så smyger katterna och anfaller. Eller så "puttar" vi omkull dom milt och klappar dom på magen när de ligger. Väldigt roligt att byta sängkläder här med tre busiga troll.

Ja jisses. Byta i sängen är bland det bästa Otto & Pacino vet!
Speciellt Otto."stoppa där" säger man & vips är han i det hörnet där lakanet ska ned under madrassen.
Hälsa fina tjejerna
Ja det morsomste som finnes er tydeligvis å bytte laken.Rase som en gal til neste hjørne og stupe inn med alle klør ute..
Noe som minner meg på at jeg må ha noen nye laken snart for det blir fort mange hull i de 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus