Nya medlemmar!
Jaha, idag har jag gått ut på min mailinglista och meddelat om att jag lägger ner den - och sen rekommenderade jag alla medlemmarna att ansluta sig hit istället :o) Bra va?
Fantastiskt bra Celia. Du är ju en pärla :))
Det låter toppen

Tack :) Jag skrev att detta var mycket bättre än den där listan, som ändå aldrig fungerade som den skulle (Yahoo). Passade också på att tipsa om att här fanns en massa andra trevliga sajter, bl a foto.iFokus, där man kan lära sig mycket!
Nu ska jag passa på att "skryta" - jag hamnade på prispallen (3:a) i deras senaste veckotävling (med en bild på en siames så klart). Det blev jag både förvånad och glad över :)
Gillar ni (Rolf & Leffe) också att fotografera så kom in dit, vet já :)
Kan knappt fota. Har ännu ingen bra bild på min senaste skogis på hemsidan. Hon är över ett år nu. Jag har haft henne sedan hon föddes.
Celia det fungerte det…med å legge det ut på listen….tittei, her er jeg…

#5 - välkommen hit Himmeltinden ;)
När du har skrivet 3 olika inlägg, så får du ett eget fotoalbum till din sida. Då kan du lägga upp alla fina kattbilder där :) Jag vill gärna se din chokladkille. Han måste ha blivit STOR nu!
Härligt med nya medlemmar. Tack än en gång Celia :))
Ja min kjære Sun Shino er blitt en stor flott, nesten voksen herremann..så det kommer nok bilder av ham etterhvert ja.