Favoritbild!
Detta är min absoluta favvobild där alla mina siameser är med.
Sigge, Obi och Boyan. Jag älskar denna bild för att man ser verkligen vilka otroligt goda vänner dessa tre är.
Visst har ni också en bild på era katter som ni bara älskar. Det behöver absolut inte vara den bästa bild kvalitetsmässigt eller där katten ser mest typad ut. Det ska vara en bild som ni är extra nöjda med av någon anledning.
Visa upp den här, snälla!
Fin bild Liljekatten
!
En fråga : hur lägger man in bilder direkt i inlägget som du gjort?

Detta är min favorit och den har faktikst gett mig 10 kg kattmat i pris i en fototävling.
Bilderna föreställer SiMyKeth GoldenSun of Okonorway ägare av katten är Anna Bengtsson Tetra Feline´s & hennes syste S*SiMyKet GoldenSea of Okonorway SiMyKeth
Rithwa

Vilka fina bilder 
#3 wow hur lyckades du fånga dom med samma uttryck? Impad.

Jag väljer denna bilden på Onni och Oma. Notera deras svansar. De visar verkligen att de hör ihop. Jag är mycket tacksam att jag har båda.
De klarar sig inte utan varandra. Jag var hos veterinären med en av dem. De jamade båda två hela tiden tills de kom ihop igen. Onni är ruskigt matglad och om inte Oma jagade på honom skulle han nog vara tjock.
Har ju så många favoritbilder och hälften hittar jag inte. Men hittade denna. Tycker den är väldigt söt! 
Smilla & Caramel
Plus denna härliga bilden på Caramel
/Elisa
Många fina bilder. Fler vill vi se!
#1 Kolla in den här länken så ser du hur du får in bilderna direkt.
#2 & 7 Mina fina killar från Magi-kullen. 

Här är två av mina favoritbilder
Mister Jaam af Draered och S*Heartwarmers´ Run to the Hills
Och S*Heartwarmers´ Iron Maiden, bara för att det är en så härligt tokig bild
Usch! Skulle aldrig ha tittat på dessa bilder nu drabbades jag av ett kraftfullt ha-begär igen… Vill ha en siames en ljus hona gärna tabby… men det är ju kattfullt här. Jättefina bilder på jättefina katter. Favorit bilder på mina katter har jag ju men de är ju inga siameser. Nej nu ska jag hålla mig borta från denna sida.

Du gjorde nästan rätt med bilden. Men öppna den nästa gång. Kopiera den öppnad.
/Elisa

#16 Ha.ha du ska veta hur jag höll på:)
Asch, jag tyckte jag gjorde exakt som instruktionen.
Markerade den lilla bildikonen, öppnade upp bilden och kopierade den. Gick sen tillbaks till inlägget, tryckte på "Hantera inlägg" och sen "Redigera inlägg". Klistrade in bilden under texten. Tryckte sedan på Spara.
Och lik förbenat stirrar jag på den där bittelilla bilden.
VAD GÖR JAG FÖR FEL?
Nei der vet jeg ikke hva du gjør feil for du beskriver det riktig og de burde jo synes. Bruker du Firefox eller en annen nettleser ? Jeg tror det kan være litt kranglete å få til bildene med Firefox (om jeg ikke husker helt feil nå)
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Masse flotte bilder.
Jaha.. mine favoritt bilder er maange. Men her kommer noen som jeg virkelig elsker.
Jöback som passer på Lizzie da hun var drektig
Hannah som baby
Sjokopaddenese,brunpaddenese og en rød nese 
Også dette her fordi det er så morsomt.
#22: Jo, det stämmer, Mozilla Firefox är alltså boven då?
#23: Jag är också väldigt förtjust i den där sista bilden
#25 Ja det er nok der problemet ligger.
Her er en link til en artikkel om Firefox og hvordan man legger inn bilder her på I Fokus.
http://hittekatter.ifokus.se/Default.aspx?ThreadId=2a499f9f-8545-4d2a-8da3-6b7417a9a349

#13 En underbar bild på en otroligt vacker katt! Han var verkligen fantastiskt fin, en av mina "favoriter".
#23 Haha, den sista bilden är bara för rolig. :)

#21 Å va roligt, en bild på Pascal som jag aldrig har sett! Tänk att de har varit så små. Svårt att tro nu när han klampar upp på magen på en med sina 5,4 välmående kilon 
Här är en av mina favoritbilder, jag har nog visat den förut men jag tycker den är så skön.
Pascal låg och tvättade sig på magen, men blev så sömnig att han kom av sig och somnade liggande som en lång banan i soffan. Maxima kom såklart upp hon också för att mysa.

Om någon kan lägga in bilderna direkt åt mig blir jag glad. Jag kan inte (har förstått att det inte är jag som är dum, utan att det inte går med Firefox)
Det är i alla fall mina två flickor Lalla (sköldpaddsmaskad), Sadie (orientalen) och kastratpojken Opus (rödmaskade) som ligger och myser tillsammans. En av de saker jag tyckte var så mysig med siameser och orientaler innan jag hade någon egen, var att se hur de "låg i hög" när man såg dem på utställningar och nu har jag en egen hög hemma. Det är härligt!
Får göra ett inlägg till, eftersom jag bra får in en bild i taget, men här är även nykomlingen med. Han heter Eleseus, men har nu fått "hemmanamnet" Tommy. Så här ser han ut när han och Opus är bus-vilda över en fleeceorm. "Tommy" är en crememaskad pojke som inte är släkt med mina flickor, så jag hoppas ju att det så småningom ska bli små kattungar med båda flickorna. I mån av tid och plats kommer han också att ta emot andra honor, men än är han alldeles för liten för att intressera sig för sånt, än är det bara bus.

Härliga bilder förresten! 
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker

Mitt bidrag är en nytagen bild som jag känner på mig kommer att bli en klassiker. En av de första bilderna på vårat söta nytillskott och första gången en siames-duo berikat mitt hem.
Far och son(samt en trött och extremt gravid-illamående matte i bakgrunden)
Närbild på siames-duon. det var kärlek från första ögonkastet, i alla fall från fader Milos sida. Nästan lite för överbeskyddande kan man tycka, Milo kan inte förstå hur han kunnat leva halva livet med enbart huskatter som kattsällskap! Nu får inte huskatterna i fråga komma nära hans älskade ögonsten. Kanske är det inte lätt att helt plötsligt efter 14 veckor få hela vårdnaden av sin förstfödde…?
_FIN*Kelmikerhon Kauko Kiito & _PR IDP*Novarita Stranger In The Night__
Grattis till nytillskottet!
/Elisa

#vad fina de är!