Siames iFokus

Siames

Etikettbortsprungen
Läst 2675 ggr
EmmaVarg
0

EFTERLYSES. Siameskatten mimmi

Någon som vet vem som äger siameshonan Mimmi, 4 år ?
Sålde henne pga att min mamma blev allergisk, hade haft henne ända sen hon var12 veckor, och saknar henne enormt mycket men hon som köpte henne svarar inte på mobilen och svarar inte på mejl heller. är rädd att de hänt något eller så :(

SNÄLLA SÄG TILL OM NI VET NÅGOT!

vill verkligen veta hur hon har de för har växt upp med henne  hela hennes liv o hon har alltid varit som min "syster" ( fast hon är en katt men.. )

EmmaVarg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

BILD:

hecajon
0

Förstår att du undrar vad som hänt henne och vill veta hur det gått, så ledsamt när ens kära måste flytta utan att man vill det. 

Jag vill så gärna hjälpa dig att få vet hur det gått, men det är svårt om jag inte vet vad hon heter i stamtavlan. Om du vill så lämnar ut namnat här eller så skickar du ett privat meddelande till mig med uppgifter, så ska jag försöka leta iallafall/ Kram Helena

EmmaVarg
0

#2  hade gjort det , men vet inget om hennes far o mor, bara att mamman var chokladmaskad och pappan var en grå(tror jag) siames.

det va så länge sen så jag kommer inte ihåg så mkt..

kalindas
0

Vet vi inte vad katten heter, mer än Mimmi. Så är det nog svårt att hjälpa dej.
Kommer inte din mamma ihåg vad hon hette?

/Elisa

EmmaVarg
0

#4 menar du hon som köpte henne ? Hon heter Cina. . .

kalindas
0

Nej vad Mimmi hette i sin stamtavla vem uppfödaren till katten är.

/Elisa

EmmaVarg
0

#5 hon hr ingen stamtavla, vi kände ägaren innan vi  skulle få henne för dom va våra grannar men kommer inte ihåg va dom hette, o katten hette mimmi ända sen hon föddes ..

kalindas
0

Då kan vi tyvärr inte hjälpa dej…

/Elisa

RedPoison
0

Vet du vart cina bor nu? vet en kvinna som heter det som "samlar" på djur som bor i min närhet.

Nilla
0

#9 Usch. Rynkar på näsan

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

EmmaVarg
0

#9  :'( …   Jag vet faktiskt inte.. I göteborg eller utanför göteborg.. var bor hon du menar??  o hur ser hon ut  ? ?

RedPoison
0

Nä då tror jag inte det är samma, hon som jag vet bor i västernorrland. Jag vet inte om hon tar hand om dem bara för att, jag tror att hon tar hand om djur som ingen vill ha. Hon har alla möjliga sorter. Sen hur hon tar hand om dem har jag ingen aning om.

EmmaVarg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här är en till bild på henne,